Samolot na Zakrzówku

Data: 2010-08-19 09:06:28
Autor: jacekplacek
Samolot na Zakrzówku
No i obrodziło nam samolotami :)  http://tinyurl.com/2wxpbo8 Wstęp na bazę 25zł, dostajesz bilet, reklamową rozkładówkę z nr. rej auta i ilością osób a na miejscu oprócz przebieralni, można kupić kiełbaski, golonka, napoje i HIT(dla mnie) - oscypek z grilla :) W kompresorowni Krakena bez problemu nabijecie Nitroks(mają mieszałkę) i czyste powietrze(certyfikaty jakości wiszą na ścianie przy wejściu).
Ale przede wszystkim jest czysto, schludnie i nikt nikogo nie gani/straszy za opublikowanie zdjęć spod wody. Nawet tych ze słabą wizurą :D

Data: 2010-08-19 10:20:30
Autor:
Samolot na Zakrzówku
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Ale przede wszystkim jest czysto, schludnie i nikt nikogo nie gani/straszy za opublikowanie zdjęć spod wody. Nawet tych ze słabą wizurą :D

Cykorię to masz z zupełnie innego powodu, pisanie na sektę w czasie pracy,
publikacja wizerunku i fragmentu danych osobowych niweczących anonimową
bezkarność.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-19 10:38:53
Autor: jacekplacek
Samolot na Zakrzówku
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Ale przede wszystkim jest czysto, schludnie i nikt nikogo nie gani/
> [...]

publikacja wizerunku i fragmentu danych osobowych niweczących anonimową

Dokładnie o tym mówię. Lepiej dołożyć te parę kilometrów autostradą, niż pchać się lokalnymi dziurami na totalne zadupie do histerycznego psychola. Miłego dnia :)

Data: 2010-08-19 16:55:06
Autor:
Samolot na Zakrzówku
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> Dokładnie o tym mówię. Lepiej dołożyć te parę kilometrów autostradą, niż pchać się lokalnymi dziurami na totalne zadupie do histerycznego psychola. Miłego dnia :)

Zapytam wprost, jesteś psychologiem lub lekarzem psychiatrą ?
NIE.
Przypomnij jak to było z zaworami stożkowymi ? Coś się zmieniło ?
Nie panujesz nad sobą, ale postaraj się nie wylewać Twoich żali na ekrany
czytelników sekty.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-19 22:40:49
Autor: Alf/red/
Samolot na Zakrzówku
W dniu 2010-08-19 18:55, demolant@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Nie panujesz nad sobą, ale postaraj się nie wylewać Twoich żali na ekrany
czytelników sekty.

Czego i Tobie życzę w dwójnasób.

--
Alf/red/

Data: 2010-08-20 04:44:53
Autor:
Samolot na Zakrzówku
Alf/red/ <alf_1008@ump.waw.pl> napisał(a):
W dniu 2010-08-19 18:55, demolant@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
> Nie panujesz nad sobą, ale postaraj się nie wylewać Twoich żali na ekrany
> czytelników sekty.

Czego i Tobie życzę w dwójnasób.

Jest drobna różnica, panuję nad sobą, ale groźby i pohukiwania nie działają na
mnie. Prośba osoby kulturalnej jak najbardziej.

pozdrawiam rc --

Data: 2010-08-21 04:00:35
Autor: neuro
Samolot na Zakrzówku

    Samolot obadany - fajna sprawa :) Szkoda tylko, że przed
zatopieniem został idiotycznie wysprejowany przez krakenów :>
Wewnątrz odrobinę mniej miejsca niż w autobusie. Lezy na circa 12m.

p.

Data: 2010-08-23 07:02:36
Autor: jacekplacek
Samolot na Zakrzówku
neuro <neuro6@gmail.com> napisał(a):

    Samolot obadany - fajna sprawa :) Szkoda tylko, =BFe przed
zatopieniem zosta=B3 idiotycznie wysprejowany przez kraken=F3w :>
Wewn=B1trz odrobin=EA mniej miejsca ni=BF w autobusie. Lezy na circa 12m.

12m, prawa strona drogi, zaraz za doniczkami. Bardzo fajnie przygotowany, chociaż do kabiny lepiej nie wpływać w dwie osoby :) Co do malowania, to myślę sobie, że to taki znak rozpoznawczy Krakena i wręcz by mi tych graffiti mogło brakować. A że znalazłem tam znajomego nicka, tym fajniej :D Trochę pogoda nie dopisała, ale coż... nie zawsze może być zima :)

--

Samolot na Zakrzówku