Samolot po prostu sie sypal :-(

Data: 2010-07-21 04:58:43
Autor: DJ MC Donald Musk
Samolot po prostu sie sypal :-(
Niesprawność zespołu, który kontroluje wszystkie inne systemy TU-154 i
jest odpowiedzialny za ich prawidłowe działanie, problemy z systemami
sterowania i nawigacyjnym, przerwy we wskazaniach odbiorników GPS1 i
GPS2 - to - i tak nie wszystkie - usterki TU-154M od powrotu z remontu
w Samarze w grudniu 2009 roku, o których wie dzisiaj prokuratura
wojskowa. Ostatnia usterka miała miejsce na dwa dni przed katastrofą.

http://www.tvn24.pl/-1,1665836,0,1,11-usterek-w-trzy-miesiace,wiadomosc.html

Data: 2010-07-21 05:44:35
Autor: Antenka
Samolot po prostu sie sypal :-(
On 21 Lip, 13:58, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
[...]

Czyli prawdę powiedział premier Jarosław Kaczyński do Sikorskiego:
"macie krew na rękach", gdy ten zawiadomił go o katastrofie
prezydeckiego Tu-154M  i śmierci brata w dn.10.04. br.

Antenka

Data: 2010-07-21 14:10:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Samolot po prostu sie sypal :-(

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:95161719-10b4-4e2f-aa46-6b75190e6280s9g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Odpadły mu skrzydła?

Data: 2010-07-21 05:11:44
Autor: DJ MC Donald Musk
Samolot po prostu sie sypal :-(
On 21 Lip, 14:10, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:95161719-10b4-4e2f-aa46-6b75190e6280s9g2000yqd.googlegroups.com....
[...]

tak - po uderzeniu w glebe...

Data: 2010-07-21 14:21:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Samolot po prostu sie sypal :-(

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:725f5279-5a42-4922-811f-f8aca01a7a53t2g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie wcześniej?
To może silniki? Albo co?
Jak pierdolicie o usterkach, to napiszcie jakie to były usterki. Usterką może być popielniczka zacinająca się w uchwycie, źle działająca spłuczka w sraczu itp.

Data: 2010-07-21 05:29:05
Autor: DJ MC Donald Musk
Samolot po prostu sie sypal :-(
On 21 Lip, 14:21, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:725f5279-5a42-4922-811f-f8aca01a7a53t2g2000yqe.googlegroups.com....
> [...]

> w Samarze w grudniu 2009 roku, o których wie dzisiaj prokuratura
> wojskowa. Ostatnia usterka miała miejsce na dwa dni przed katastrofą.

tak - po uderzeniu w glebe...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

[...]

link podalem. Masz problemy z kliknieciem?

Data: 2010-07-21 14:41:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Samolot po prostu sie sypal :-(

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:590f78c6-2b4a-4f84-9c8c-bcd12d67708cl14g2000yql.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie mam problemów. Artykuł nierzetelny. Opisane usterki - jakie znaczenie w eksploatacji samolotu? Nie podano. Uderzenie w osłonę radaru? I co? Efekt: lekkie wgniecenie osłony.  Zagrożenie - nie wiadomo. Jak to jest z innymi samolotami? Czy występują też takie usterki? Porównanie. Brak.
Typowe bicie piany.
Opinia: Tomasz Hypki, sekretarz Krajowej Rady Lotnictwa: - Większość awarii TU-154, o których mówimy, przy odbiorze samolotu po tak dużym remoncie jak ten w Samarze, zdarza się często.

Data: 2010-07-21 14:50:08
Autor: PesTYcyD
Samolot po prostu sie sypal :-(
W dniu 2010-07-21 14:29, DJ MC Donald Musk pisze:
link podalem. Masz problemy z kliknieciem?

Dlaczego pisdy nie zakupiły samolotów kiedy miały pełnie władzy z lepperem i giertychem? Dlaczego Karski nazwał tchórzami pilotów którzy w Gruzji uratowali mikroskopijną dupę kaczora. Dlaczego te pisdy nie zrobiły niczego po za robieniem z ludzi zbrodniarzy i rozprawiania się z przeciwnikami politycznymi. Teraz są winni śmierci kilkudziesięciu najważniejszych ludzi w państwie. A winę ponosi również jareczek kaczyński, który można powiedzieć, że przez zaniechanie ma dosłownie krew swojego brata na rękach.

Samolot po prostu sie sypal :-(