Samolot sie sypal!

Data: 2010-07-21 05:00:51
Autor: DJ MC Donald Musk
Samolot sie sypal!
http://www.tvn24.pl/-1,1665836,0,1,11-usterek-w-trzy-miesiace,wiadomosc.html

Niesprawność zespołu, który kontroluje wszystkie inne systemy TU-154 i
jest odpowiedzialny za ich prawidłowe działanie, problemy z systemami
sterowania i nawigacyjnym, przerwy we wskazaniach odbiorników GPS1 i
GPS2 - to - i tak nie wszystkie - usterki TU-154M od powrotu z remontu
w Samarze w grudniu 2009 roku, o których wie dzisiaj prokuratura
wojskowa. Ostatnia usterka miała miejsce na dwa dni przed katastrofą.
Tomasz Hypki, sekretarz Krajowej Rady Lotnictwa: - Większość awarii
TU-154, o których mówimy, przy odbiorze samolotu po tak dużym remoncie
jak ten w Samarze, zdarza się często.

Data: 2010-07-21 14:17:29
Autor: zenek
Samolot sie sypal!
DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Ale ten super system nawigacyjny byl amerykanski a pilot i tak go zignorowal.

Data: 2010-07-21 07:15:38
Autor: D.J.MC Donald Musk
Samolot sie sypal!
On 21 Lip, 14:17, zenek <ze...@op.pl> wrote:
DJ MC Donald Musk pisze:

> [...]

> jak ten w Samarze, zdarza się często.

Ale ten super system nawigacyjny byl amerykanski a pilot i tak go

jak tam sie ciagle cos psulo to pilot ignorowal - teraz to jasne.
Latali na ruskim zlomie po remoncie w Samarze
Jakbys mial samochod co sie psuje w 3 miesiace 11 razy to co bys
zrobil?

Data: 2010-07-21 16:24:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Samolot sie sypal!

DJ MC Donald Musk pisze:

> [...]

Latali na ruskim zlomie po remoncie w Samarze
Jakbys mial samochod co sie psuje w 3 miesiace 11 razy to co bys
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pytanie retoryczne. Odpowiem retorycznie.
Gdyby się psuł, to oddałbym do warsztatu do naprawy.
Gdyby to były usterki w postaci np.: przepalenia żarówki, uszkodzenia zapalniczki itp., to bym wymienił uszkodzone elementy i dupy nikomu nie zawracał.

Data: 2010-07-21 16:39:11
Autor: PaPi
Samolot sie sypal!
Jakbys mial samochod co sie psuje w 3 miesiace 11 razy to co bys
zrobil?

Hmmm. Probowalbym nim skonczyc rajd Paryz-Dakar ?
To podobny  wyczyn jak ladowanie na wojskowym lotnisku bez ILS o dlugosci pasa = dlugosci dobiegu, bez widocznosci.

Data: 2010-07-21 10:19:11
Autor: D.J.MC Donald Musk
Samolot sie sypal!
On 21 Lip, 16:39, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]

To podobny  wyczyn jak ladowanie na wojskowym lotnisku bez ILS o
dlugosci pasa = dlugosci dobiegu, bez widocznosci.

to jak to sie stalo, ze Klich i jego sluzby dopuscily ten zlom do lotu
na to lotnisko?
nie wiedzieli o usterkowosci?
a moze wlasnie wiedzieli?

Data: 2010-07-21 19:28:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Samolot sie sypal!

Uzytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b91711ae-d77b-4b47-a683-2487779adf9cw12g2000yqj.googlegroups.com...
On 21 Lip, 16:39, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]

dlugosci pasa = dlugosci dobiegu, bez widocznosci.

to jak to sie stalo, ze Klich i jego sluzby dopuscily ten zlom do lotu
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Skad wiesz, ze byl to zlom?

Data: 2010-07-21 10:33:44
Autor: D.J.MC Donald Musk
Samolot sie sypal!
On 21 Lip, 19:28, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Uzytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:b91711ae-d77b-4b47-a683-2487779adf9cw12g2000yqj.googlegroups.com...
On 21 Lip, 16:39, PaPi <1...@2.3> wrote:

> [...]

a moze wlasnie wiedzieli?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

jesli jakas maszyna ma 11 usterek (powaznych) w ciagu 3 miesiecy to
taka maszyna nazywa sie "zlom"

Data: 2010-07-21 19:51:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Samolot sie sypal!

Uzytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisal w wiadomosci news:94fb8e89-ecda-4a1d-8214-f1ecd06dabdcj8g2000yqd.googlegroups.com...
Skad wiesz, ze byl to zlom?

jesli jakas maszyna ma 11 usterek (powaznych) w ciagu 3 miesiecy to
taka maszyna nazywa sie "zlom"

Nie kolego. Taka maszyna ma 11 usterek w ciagu 3 m-cy. Skad wiesz, ze powaznych?
Gdybys przytoczyl podobny artykul, dotyczacy bezusterkowosci w ciagu 3 m-cy, samolotów pasazerskich podobnej wielkosci, eksploatowanych przez jakiegokolwiek przewoznika, to wtedy ci uwierze. I stwierdze, ze masz racje.

Polska kupila kilkadziesiat mysliwców, nowych, spod igly w USA. Nazwano je "Jaszczomp". Juz w trakcie przelotu do Polski mialy usterki. Czy nazwiesz je zlomem? A usterek ponoc maja od zajebania. Co chwila. I jakies awaryjne ladowania. Zlom?

Data: 2010-07-21 21:17:35
Autor: the_foe
Samolot sie sypal!
DJ MC Donald Musk pisze:

[...]

mam 2 samochody i co chwila cos sie psuje - obsuwa sie raczka recznego hamulca, przeplywosciomierz przerywa, amortyzator halasuje, bateria w pilocie do zamka juz jakby zdechla, pedal sprzegla skrzypi, letnie opony do wymiany, pioro wycieraczki do wymiany, zle ustawienie kierunku spryskiwacza, oslona progu sie poluzowala, jedna zarowka cofania sie przepalila, swieca zarowa do wymiany, wspomaganie do ustawienia (piszczy na maks skrecie) itd...
i co robie? nic nie robie. Jezdze.

--
the_foe

Data: 2010-07-21 14:59:33
Autor: PesTYcyD
Samolot sie sypal!
W dniu 2010-07-21 14:17, zenek pisze:
Ale ten super system nawigacyjny byl amerykanski a pilot i tak go
zignorowal.

Pilot miał za sobą gościa pokroju "dla mnie zastrzelić ciebie to jak splunąć" także wybrał przyziemienie.

Samolot sie sypal!