Samolot spadl na ziemie juz w kawalkach

Data: 2012-04-10 11:38:15
Autor: Wabidamek
Samolot spadl na ziemie juz w kawalkach
Wystarczy zobaczyc zdjecie z katastrofy i myslec.

http://tehimg.com/img1/mJxz.jpg

Rozpadl sie w powietrzu na tysiace kawalkow, ktore potem spadly na ziemie.

Data: 2012-04-10 12:14:42
Autor: boukun

Użytkownik "Wabidamek" <w@bi.pl> napisał w wiadomości news:jm0v2f$444$1inews.gazeta.pl...
Wystarczy zobaczyc zdjecie z katastrofy i myslec.

http://tehimg.com/img1/mJxz.jpg

Rozpadl sie w powietrzu na tysiace kawalkow, ktore potem spadly na ziemie.

O kurwaaa!

I cisza....

boukun

Data: 2012-04-10 12:41:36
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

[...]

Przypomina mi się stary dowcip o tym jak wyglądała transmisja na żywo z
wybuchu pierwszej radzieckiej bomby atomowej:

"Tisznia... ticho... tiszeńko.... PIERDUT!!!"

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-04-10 12:54:02
Autor: jadryś
Samolot spadl na ziemie juz w kawalkach
W dniu 2012-04-10 12:14, boukun pisze:

O kurwaaa!

I cisza....

boukun

Cytat z zapisów których oryginałów nigdy nam nie udostępniono..

Data: 2012-04-10 13:52:04
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jm13gc$klh$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-04-10 12:14, boukun pisze:

O kurwaaa!

I cisza....

boukun

Cytat z zapisów których oryginałów nigdy nam nie udostępniono..

Bez sensu..., tyle razy Polacy mieli dostęp do tych zapisów i cały przebieg lotu był od samego początku odtworzony, w miarę upływu czasu tylko uzupełniany, o dodatkowe, rozszyfrowane odgłosy... Polacy mieli równiez dostęp do oryginalnych zapisów czarnych skrzynek...

boukun

Data: 2012-04-10 19:36:26
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-10 13:52, boukun pisze:

[...]

No niestety, mylisz się.. Polacy, polscy eksperci nie mieli szansy ani razu ocenić tych skrzynek pod względem autentyczności.

Data: 2012-04-10 19:40:11
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 10 Apr 2012 19:36:26 +0200, jadryś napisał(a):

[...]

Oczywiście.
Ale cóż tu wymagać, skoro dla przeciętnego odbiorcy informacji "zapis" myli
się z "nośnikiem"... to i robią z tym naszym narodem, co się komu żywnie
podoba, w czambuł.
--

XL wiosenna

Data: 2012-04-10 20:34:11
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-10 19:40, Ikselka pisze:

[...]

No niestety, pewnie nigdy nie poznamy autentycznych zapisów z tych skrzynek. Gdybyśmy mieli je poznać to nie robiono by z nich tajemnicy przez 2 lata..

Data: 2012-04-11 00:19:23
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 10 Apr 2012 20:34:11 +0200, jadryś napisał(a):

[...]

Ani nie dotkniemy wraku...
--

XL wiosenna

Data: 2012-04-11 01:43:59
Autor: boukun

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1s734ab2vdbet$.7825w2m16irn$.dlg40tude.net...
[...]

Phi, hi hi...
A co cię ten wrak...

boukun

Data: 2012-04-11 06:36:18
Autor: stevep
Dnia 11-04-2012 o 01:43:59 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

To relikwia do której będą się modlić fanatyczni pisowcy, ale jak dokonają  tego, aby z modlitw wykluczyć wrażych peowców i eseldowców?

--
stevep

Data: 2012-04-11 13:14:32
Autor: Antenka
On 11 Kwi, 01:43, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Ikselka" <iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1s734ab2vdbet$.7825w2m16irn$.dlg40tude.net...

> Ani nie dotkniemy wraku...

Phi, hi hi...
A co cię ten wrak...

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

To kluczowy dowód zamachu!

Antenka

Data: 2012-04-11 22:20:04
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:aefab9f3-68b4-477e-bb7d-f8a7fe6cc156v22g2000vby.googlegroups.com...
On 11 Kwi, 01:43, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Dla psychików...

boukun

Data: 2012-04-12 12:27:17
Autor: jadryś
Samolot spadl na ziemie juz w kawalkach
W dniu 2012-04-11 22:20, boukun pisze:

To kluczowy dowód zamachu!

Antenka
-- -- -- -- -- -- -- --
Dla psychików...

boukun

Raczej dla sceptyków, ale czy oni są w stanie uwierzyć w zamach? Jakich argumentów trzeba by użyć i co zademonstrować żeby ich wiara w wypadek została zachwiana?

Data: 2012-04-11 13:24:56
Autor: Pan hrabia Bobrowski
[...]

Ty na pewno nie. Transwestyci wykluczeni! Mogliby skalać relikwie!

BBR

Data: 2012-04-11 20:03:30
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-11 00:19, Ikselka pisze:

No niestety, pewnie nigdy nie poznamy autentycznych zapisów z tych
skrzynek. Gdybyśmy mieli je poznać to nie robiono by z nich tajemnicy
przez 2 lata..
Ani nie dotkniemy wraku...

Ten wrak to już chyba dla nikogo nie przedstawia wartości śledczych. Jedno że czas zatarł pewnie wszystkie ślady to został on poszatkowany na kawałki..

Data: 2012-04-11 20:40:57
Autor: Chiron
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jm4h1l$fad$3node2.news.atman.pl...
[...]

Jest jeszcze 3 skrzynka- jakoś nasi "sledczy" o niej głucho milczą

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-04-11 21:35:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jm4j7n$i5f$1node2.news.atman.pl...
[...]

To ty jesteś głuchy. Była cała awantura. Macierewicz nie mógł zrozumieć, że w tej 3 skrzynce dane są zapisywane paczkami i wysnuł na błędnej podstawie błędne wnioski.

Data: 2012-04-12 12:39:07
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-11 20:40, Chiron pisze:

[...]

Faktycznie, o tej skrzynce była tylko małe wzmianki zarraz po zamachu, a później głucha cisza..

Data: 2012-04-10 20:36:44
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jm1r2t$fb1$2node2.news.atman.pl...
[...]

Bzdura, jeszcze dzisiaj mówili o tym w radiu...

A po drugie, chuk mnie te skrzynki obchodzą, z tego emerytury dla mnie nie bedzie...

boukun

Data: 2012-04-11 00:20:09
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 10 Apr 2012 20:36:44 +0200, boukun napisał(a):

A po drugie, chuk mnie te skrzynki obchodzą, z tego emerytury dla mnie nie bedzie...

Skoro Cię TO nie obchodzi, to i niech nie będzie emerytury.

--

XL wiosenna

Data: 2012-04-11 01:43:15
Autor: boukun

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ket37jt7hfyr$.p6kqn0p0qfj0.dlg40tude.net...
[...]

Bo i nie będzie, jedyne pocieszenie, że dla nas wszystkich...

boukun

Data: 2012-04-11 20:03:25
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-10 20:36, boukun pisze:

[...]

To jakiś mit.. Polacy nie byli dopuszczani do oryginalnych skrzynek. Wielokrotnie o tym było mówione, m.in. na róznych komisjach dotyczących tego zamachu.
Skrzynki też są ważne...

Data: 2012-04-11 21:55:20
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jm4h1h$fad$2node2.news.atman.pl...
[...]

Żaden mit, byli i odsłuchiwali... I skończmy z tą hucpą smoleńską, to temat zastępczy reżimu... Na pohybeł im, sami sobie winni..., wariaty tak kończą...

boukun

Data: 2012-04-12 06:39:15
Autor: stevep
Dnia 11-04-2012 o 21:55:20 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Jesteś zdrajca i zaprzaniec.  ;)
--
stevep

Data: 2012-04-12 12:38:31
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-11 21:55, boukun pisze:

[...]

Jasne, ten zamach jedno z mniejszych niegodziwości jakie zostały popełnione w Polsce po 89 roku.

Data: 2012-04-10 13:22:18
Autor: sofu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jm1176$esc$1node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Na początku podawano, że ponoć ostanie słowa miały brzmieć jakoś tak religijnie.
Czyżby kogoś ujrzeli przed śmiercią?

sofu

Data: 2012-04-10 12:23:17
Autor: Pan hrabia Bobrowski
[...]

Czyli co, Putin? I co teraz zrobisz? Wypowiesz wojnę Rosji? Ostatnia teoria Antoniego mówi coś o zablokowanych lotkach. Zdecydujcie się w końcu bo nie dość, że się osmieszacie to swoimi kolejnymi teoriami robicie z tej katastrofy farsę. A może robicie to celowo? Może winnym katastrofy jest zupełnie ktoś inny? Czyje interesy reprezentujesz?

BBR

Data: 2012-04-10 14:28:45
Autor: Wabidamek
Samolot spadl na ziemie juz w kawalkach
Nic nie pisalem o Putinie, zamachu ani zablokowanych lotkach.
Podalem link do zdjecia z katastrofy. Widac na nim wyraznie, ze
na ziemie spadl samolot w kawalkach. Jak to sie stalo - nie wiem.

Data: 2012-04-11 22:45:13
Autor: Kaczysta
Samolot spadl na ziemie juz w kawalkach
Dlaczego zaraz wypowiadać wojnę? Idiotyczny argument. Chodzi o twarde stawianie sprawy i domaganie się prawdy! Głośno i stanowczo! Jak ruskim puszczą zawory - to niech ten smród powącha cały świat! Wchodzenie z tyłek bez mydła niczego nie daje - tylko wstyd i sromotę.
AZ

Data: 2012-04-10 18:50:13
Autor: the_foe
W dniu 2012-04-10 11:38, Wabidamek pisze:
Wystarczy zobaczyc zdjecie z katastrofy i myslec.

http://tehimg.com/img1/mJxz.jpg

Rozpadl sie w powietrzu na tysiace kawalkow, ktore potem spadly na ziemie.

kolo siebie? Samolot ktory spadl w kawalkach nad Lockerby zbierano w promieniu pol kilometra.

--
the_foe

Data: 2012-04-10 19:33:28
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-10 18:50, the_foe pisze:

kolo siebie? Samolot ktory spadl w kawalkach nad Lockerby zbierano w promieniu pol kilometra.

Ten nad Lockerby spadał z wysokości paru km a tu nie było możliwości większego rozrzutu.

Data: 2012-04-13 20:47:50
Autor: pluton
> [...]
> promieniu pol kilometra.

Ten nad Lockerby spadał z wysokości paru km a tu nie było możliwości

Bo to jakas ujowa bomba byla. Jakby dali porzadna, to kawalki
z tej tutki zbierali by na Uralu.

Nullification

Data: 2012-04-10 19:10:55
Autor: zeb
[...]

TU 154 kontra brzozy

http://warnet.ws/news/48959

Data: 2012-04-10 20:25:56
Autor: Leprechaun
[...]

Widziałeś kiedykolwiek wypadek samochodowy?

BomBel

Data: 2012-04-11 06:33:32
Autor: stevep
Dnia 10-04-2012 o 11:38:15 Wabidamek <w@bi.pl> napisał(a):

Wystarczy zobaczyc zdjecie z katastrofy i myslec.

http://tehimg.com/img1/mJxz.jpg

Rozpadl sie w powietrzu na tysiace kawalkow, ktore potem spadly na  ziemie.

Nie spotykając brzozy, za to po dwóch wybuchach.  ;)

--
stevep

Data: 2012-04-11 16:08:00
Autor: Ivan
Wabidamek <w@bi.pl> napisał(a):
Wystarczy zobaczyc zdjecie z katastrofy i myslec.

http://tehimg.com/img1/mJxz.jpg

Rozpadl sie w powietrzu na tysiace kawalkow, ktore potem spadly na ziemie.

Ty malczik tibie nada uczyt się do maturalny egzamin z fizyka. --

Data: 2012-04-11 18:32:48
Autor: u2
Samolot spadl na ziemie juz w kawalkach
W dniu 2012-04-11 18:08,  Ivan pisze:
Ty malczik tibie nada uczyt się do maturalny egzamin z fizyka. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

A ty gwniak ucz sie ruskiego, bo ni chuja go nie znasz :)

Data: 2012-04-11 19:18:40
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f85b233$0$1226$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chyba polskiego? Znasz rosyjski? To znaczy że z ciebie stary komuch.

BomBel

Data: 2012-04-12 06:30:18
Autor: stevep
Dnia 11-04-2012 o 19:18:40  Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.jw>  napisał(a):

[...]

O wypraszam sobie, a jak mówisz po niemiecku toś hitlerowiec?

--
stevep

Data: 2012-04-12 06:29:05
Autor: stevep
Dnia 11-04-2012 o 18:32:48 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

O job twoju mać, nawet przeklinać nie umiesz pa ruski.
--
stevep

Data: 2012-04-13 20:44:58
Autor: pluton
Samolot spadl na ziemie juz w kawalkach
Rozpadl sie w powietrzu na tysiace kawalkow, ktore potem spadly na ziemie.

Dokladnie na 3 tysiące siedemset piecdziesiat dziewiec.

Nullification

Samolot spadl na ziemie juz w kawalkach