Samolot z "Biedronki"?

Data: 2010-03-29 13:18:11
Autor: Piotrp_de
Samolot z "Biedronki"?
Cześć,

popatrzcie w Biedronce – oni w Polsce jak wiem przejęli rok temu konkurencyjną firmę Plus. Może w Biedronkach też już przerabiają magazyny na hangary. Tu w Niemczech w Plusie nie tylko samolot ale i licencję można kupić (wiem, wiem ULC już też na to wpadł i dało się licencję kupować ale bez samolotu ;-)) http://www.plus.de/Plus-UL-Flugzeug/de_vsci-5.cKAYCLvtQAAAElpqpixZye.html?
sid=mEyvAc3OCCKsAYZkghVcAszE_L5SQ7ctY-nL8zCM&Navigation=vert

Pozdrawiam Piotr

PS. Na razie, musze wyskoczć za róg do sklepu :-)

http://www.piotrp.de

Data: 2010-03-29 13:20:49
Autor: Piotrp_de
Samolot z "Biedronki"?