Samolot z Kaczynskim rozbil sie w Smolensku ?

Data: 2010-04-10 09:33:09
Autor:
Samolot z Kaczynskim rozbil sie w Smolensku ?

Nieoficjalnie stanal w plomieniach, sa ofiary - wg Posat News.

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 00:37:32
Autor: zbig
On 10 Kwi, 09:33, "<heÂŽsk>" <wc15 bigbred...@interia.pl> wrote:
Nieoficjalnie stanal w plomieniach, sa ofiary - wg Posat News.

--

 HeSk

Cześć pamięci poległym.

Data: 2010-04-10 09:37:24
Autor: Panslavista

""<heRsk>"" <wc15?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:fba0s5drqjh0l58clm6lm52b9usmv5f06r4ax.com...

Nieoficjalnie stanal w plomieniach, sa ofiary - wg Posat News.

AbWehramacht

Data: 2010-04-10 09:51:49
Autor: Panslavista
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:hppagm$61$1nemesis.news.neostrada.pl...

""<heRsk>"" <wc15?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:fba0s5drqjh0l58clm6lm52b9usmv5f06r4ax.com...

Nieoficjalnie stanal w plomieniach, sa ofiary - wg Posat News.

AbWehramacht

POpaprańcy sięgnęli po pełnię władzy - Komórkowski zastapi (w razie potrzeby) prezydenta... I Szmaciński też tam był...

Data: 2010-04-10 10:03:43
Autor: Panslavista
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:hppaqk$fhn$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Tuskły i Komórkowski jadą pędem do Warszawy po władzę.

Data: 2010-04-10 10:24:45
Autor: paff
Samolot z Kaczynskim rozbil sie w Smolensku ?
A czego sie spodziewasz, mają emigrować ?

Paweł

Data: 2010-04-10 12:32:10
Autor:
Samolot z Kaczynskim rozbil sie w Smolensku ?
On Sat, 10 Apr 2010 10:03:43 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

Tuskły i Komórkowski jadą pędem do Warszawy po władzę.

 glupis chlopie...

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 12:32:10
Autor:
Samolot z Kaczynskim rozbil sie w Smolensku ?
On Sat, 10 Apr 2010 09:51:49 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

POpaprańcy sięgnęli po pełnię władzy

 glupis chlopie.

- Komórkowski zastapi (w razie potrzeby) prezydenta...

 tak mowi konstytucja.

I Szmaciński też tam był...

 i chyba Korwin Mikke. --

 HeSk

Data: 2010-04-10 14:49:07
Autor: Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel K udłaty Konservateesta
W dniu 2010-04-10 09:51, Panslavista pisze:
POpaprańcy sięgnęli po pełnię władzy - Komórkowski zastapi (w razie
potrzeby) prezydenta... I Szmaciński też tam był...

Też nie lubię PO i SLD, ale w takiej sytuacji zachowujesz się jak hiena!

Data: 2010-04-10 12:31:29
Autor: cirrus
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hppagm$61$1nemesis.news.neostrada.pl...
""<heRsk>"" <wc15?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:fba0s5drqjh0l58clm6lm52b9usmv5f06r4ax.com...
Nieoficjalnie stanal w plomieniach, sa ofiary - wg Posat News.
AbWehramacht

Nie wziąłeś jeszcze dzisiaj psychotropów?

--
stevep

Data: 2010-04-10 09:49:26
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 09:33, "<heÂŽsk>" pisze:
Nieoficjalnie stanal w plomieniach, sa ofiary - wg Posat News.

Wygląda na to że to niestety prawda.

Data: 2010-04-10 09:53:18
Autor: Panslavista

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hppaii$go7$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-10 09:33, "<heRsk>" pisze:
Nieoficjalnie stanal w plomieniach, sa ofiary - wg Posat News.

Potwierdzone 86 ofiar.

Data: 2010-04-10 10:03:36
Autor: awe
Samolot z Kaczynskim rozbil sie w Smolensku ?
Cudownie, cala plejada najlepszych polskich synow za jednym ruchem poszla wek. Cos pechowy ten Donek.

awe

Data: 2010-04-10 10:08:08
Autor: Krzysztof
Samolot z Kaczynskim rozbil sie w Smolensku ?

Cudownie, cala plejada najlepszych polskich synow za jednym ruchem poszla
wek. Cos pechowy ten Donek.
? Ale bredzisz. Wszyscy konkurenci za jednym zamachem znikneli, to nazywasz pechem ?

K.

Data: 2010-04-10 10:20:11
Autor: MarekS

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hppbld$631$1inews.gazeta.pl...

Cudownie, cala plejada najlepszych polskich synow za jednym ruchem poszla
wek. Cos pechowy ten Donek.
? Ale bredzisz. Wszyscy konkurenci za jednym zamachem znikneli, to nazywasz pechem ?

tusk "cokolwiek to bedzie postawie bilet, aby sikorski lecial oddzielnym samolotem"

Data: 2010-04-10 10:14:33
Autor: mkarwan

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hppba8$iqh$1news.onet.pl...
Cudownie, cala plejada najlepszych polskich synow za jednym ruchem poszla wek. Cos pechowy ten Donek.

Uważasz, ze to było przypadkowe?

Data: 2010-04-10 10:25:36
Autor: sofu

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Cudownie, cala plejada najlepszych polskich synow za jednym ruchem
> [...]

-- -- -- -- -

Powiedzmy, że to bylo przypadkowe, bo być może było?
Ale jaka to okazja dobić tych, których się nie lubi o ile przeżyli?
Oczywiscie nikogo o nic nie oskarżam.

sofu

Data: 2010-04-10 10:53:55
Autor: mkarwan
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hppdk3$36f$1node2.news.atman.pl...
> [...]

Powiedzmy, że to bylo przypadkowe, bo być może było?
Ale jaka to okazja dobić tych, których się nie lubi o ile przeżyli?

Tak jak przypadkowe było z Millerem?

Data: 2010-04-10 10:53:04
Autor: awe
[...]

-- --
nie, nie uwazam zeby to bylo przypadkowe. To lotnisko istnieje tam od dziesiatkow lat i rozwala sie tam samolot rzadowy z cala plejada polskich politykow.
jesli rosjanie w tym nie maczali palcow powinni natychmiast sciagnac polskich specjalistow i dac im wolna reke przy badaniu wraku
awe

Data: 2010-04-10 02:07:18
Autor: Hans Kloss
On 10 Kwi, 10:53, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

jesli rosjanie w tym nie maczali palcow powinni natychmiast sciagnac
polskich specjalistow i dac im wolna reke przy badaniu wraku

Polskich czy polskojęzycznych? Bo to prawie to samo, ale "prawie" jak
wiadomo czyni niejaką różnicę.
Ja wątpię czy w ogóle są jacyś polscy specjaliści w dziedzinie analizy
zdarzeń samolotowych.
Być może wiarygodna byłaby ekipa ekspertów z Japonii albo Korei Płd.
Nawet amerykańskim nie uwierzyłbym, bo w imię stabilności polityki
międzynarodowej mogliby  i powinni odstąpić od zasad zawodowej
rzetelności.
Nigdy nie będziemy pewni co się zdarzyło, bo przecież zwykłego
przypadku też wykluczyć nie można.
J-23

Data: 2010-04-10 12:56:25
Autor:
Samolot z Kaczynskim rozbil sie w Smolensku ?
On Sat, 10 Apr 2010 02:07:18 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

 [...]

Nigdy nie będziemy pewni co się zdarzyło, bo przecież zwykłego
przypadku też wykluczyć nie można.

 ty jak swoj prezes wciaz szukasz wrogow.
 troche pokory wam by sie przydalo!

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 10:25:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 10:03, awe pisze:
Cudownie, cala plejada najlepszych polskich synow za jednym ruchem poszla
wek. Cos pechowy ten Donek.

awe

awe, proponuję ci choć czasem zastanowić się nad tym co piszesz..

Data: 2010-04-10 01:56:04
Autor: zbig
Samolot z Kaczynskim rozbil sie w Smolensku ?
On 10 Kwi, 10:25, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-04-10 10:03, awe pisze:> Cudownie, cala plejada najlepszych polskich synow za jednym ruchem poszla
> wek. Cos pechowy ten Donek.

> awe

awe, proponuję ci choć czasem zastanowić się nad tym co piszesz..

Czego można spodziewać się po degeneratach.
Zginął mój pierwszy dyrektor, Leszek Solski,którego ojciec i stryj
zginęli w Katyniu.
Pracowalismy razem ze znanym wam wszystkim Mariuszem Mertą pod jego
kierownictwem.

Data: 2010-04-10 02:37:40
Autor: zbig
On 10 Kwi, 11:19, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> zginęli w Katyniu.
> Pracowalismy razem ze znanym wam wszystkim Mariuszem Mertą pod jego

Przykro mi zbigu.

To był wspaniały gość. jeden z nielicznych dyrektorów, który nie był
członkiem PZPR. Wyrazy współczucia dla p. dr Ewy Solskiej. szefowej
wojewódzkiej przychodni onkologicznej w Gdańsku.

Data: 2010-04-10 13:36:54
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 11:37, zbig pisze:
[...]

Przyłączam się do twoich kondolencji. Ponadto wyrazy współczucia do wszystkich pozostałych ofiar tej tragedii?

Data: 2010-04-10 12:33:21
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hppcop$nls$1news.onet.pl...
[...]

A ty na serio uważasz, że to bezmózgowie potrafi mysleć?

--
stevep

Data: 2010-04-10 13:35:04
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 12:33, cirrus pisze:
[...]

No nie można tego nie zauważyć że awe w ostatnim czasie bardzo obniżył "loty" intelektualne.

Samolot z Kaczynskim rozbil sie w Smolensku ?