Samookaleczanie.

Data: 2012-01-03 13:26:55
Autor: Michał Szatański
Samookaleczanie.
 Nie ma czegoś takiego (odnośnie mojego posta pt.:"Ratowanie strefy euro.").

Data: 2012-01-03 13:32:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Samookaleczanie.

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:jdus6f$4ak$1news.dialog.net.pl...
Nie ma czegoś takiego (odnośnie mojego posta pt.:"Ratowanie strefy euro.").

Czego nie ma? Boga? Nieba? Piekła? Pieniędzy? Rozumu?

Data: 2012-01-03 12:05:35
Autor: anna wielowiejska
Samookaleczanie.
On 3 Sty, 13:32, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Michał Szatański" <mi...@onet.pl> napisał w wiadomościnews:jdus6f$4ak$1news.dialog.net.pl...

> Nie ma czegoś takiego (odnośnie mojego posta pt.:"Ratowanie strefy
> euro.").

Czego nie ma? Boga? Nieba? Piekła? Pieniędzy? Rozumu?

Ten Idzikowski.... Czy to nie czasem Brudziński ? Podobny debil...

Data: 2012-01-03 21:39:01
Autor: u2
Samookaleczanie.
W dniu 2012-01-03 21:05, anna wielowiejska pisze:
Ten Idzikowski....

E cwelik, znowu sie podszywasz pod kobiete. Pewnie juz twoja pakistanska
narzeczona juz tobie nie obciaga twojego skroconego fiutka :)

Data: 2012-01-04 16:44:41
Autor: Leprechaun
Samookaleczanie.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f036768$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mi tam na kilometr smierdzi rAzorem!

BomBel

Data: 2012-01-04 04:14:54
Autor: stevep
Samookaleczanie.
Dnia 03-01-2012 o 21:05:35 anna wielowiejska <aniuutta@gmail.com>  napisał(a):

> [...]

Czego nie ma? Boga? Nieba? Piekła? Pieniędzy? Rozumu?

Ten Idzikowski.... Czy to nie czasem Brudziński ? Podobny debil...

Ależ skąd, nawet takie peespowskie debile jak u2 i obsrywator nie sięgają  do pięt Bredzińskiemu.

--
stevep

Data: 2012-01-04 16:43:43
Autor: Leprechaun
Samookaleczanie.

Użytkownik "anna wielowiejska" <aniuutta@gmail.com> napisał w wiadomości news:866e5051-c3ac-4917-b12e-5c046f4b5df5t16g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

Czego nie ma? Boga? Nieba? Piekła? Pieniędzy? Rozumu?

Ten Idzikowski.... Czy to nie czasem Brudziński ? Podobny debil...

Ty z których "wielowiejskich", tych z baiałoruskiej obory?

BomBel

Samookaleczanie.