Samopodpalenie przed kancelarią NASZEGO KOCHANEGO PREMIERA?!

Data: 2013-06-12 05:44:25
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Samopodpalenie przed kancelarią NASZEGO KOCHANEGO PREMIERA?!
Data: 2013-06-12 14:46:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Samopodpalenie przed kancelarią NASZEGO KOCHANEGO PREMIERA?!

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:10c19e11-9ef2-4c21-85f1-6fbedc694989googlegroups.com...
Zaczelo się.
Zapewne powedzą ze wariat...

http://www.sfora.pl/Desperat-podpalil-sie-przed-kancelaria-premiera-a56632

Normalni ludzie nie podpalają się.

Data: 2013-06-12 06:04:37
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 12 czerwca 2013 14:46:49 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
[...]

....normalni ludzie glosuja na PO.

Data: 2013-06-12 15:20:00
Autor: u2
W dniu 2013-06-12 15:04, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Normalni ludzie nie podpalają się.
...normalni ludzie glosuja na PO.

cus sie tobie pomieszalo...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-12 11:17:59
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 12 czerwca 2013 15:20:00 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> ...normalni ludzie glosuja na PO.

cus sie tobie pomieszalo...-;)

POmysl trochę...
Będą walczyc jeśli ktoś będzie probowal walczyc z nimi krytykujac..
Trzeba im(nam!) kadzic...a wtedy...sami zaczna myslec krytycznie. :)

Data: 2013-06-13 17:53:06
Autor: Parvus

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b87580$0$1462$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-06-12 15:04, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Normalni ludzie nie podpalają się.
...normalni ludzie glosuja na PO.

cus sie tobie pomieszalo...-;)

Czytając to forum dochodzę do wniosku, że ty chłopie masz coś z łbem.

Data: 2013-06-13 18:05:12
Autor: u2
W dniu 2013-06-13 17:53, Parvus pisze:
Czytając to forum dochodzę do wniosku, że ty chłopie masz coś z łbem.

sadzisz innych po sobie parchus, ale nie kazdy jest tobie podobny ...-;)

Data: 2013-06-13 18:16:26
Autor: Parvus
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b9edb8$0$1270$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-06-13 17:53, Parvus pisze:
Czytając to forum dochodzę do wniosku, że ty chłopie masz coś z łbem.

sadzisz innych po sobie parchus, ale nie kazdy jest tobie podobny ...-;)

Parchy to ty masz na łbie.

Data: 2013-06-13 18:20:05
Autor: u2
W dniu 2013-06-13 18:16, Parvus pisze:
W dniu 2013-06-13 17:53, Parvus pisze:
Czytając to forum dochodzę do wniosku, że ty chłopie masz coś z łbem.

sadzisz innych po sobie parchus, ale nie kazdy jest tobie podobny ...-;)

Parchy to ty masz na łbie.

ale to ty parchus, a nie ja ...-;)

Data: 2013-06-13 18:37:54
Autor: u2
W dniu 2013-06-13 18:34, Parvus pisze:

W dniu 2013-06-13 18:16, Parvus pisze:
W dniu 2013-06-13 17:53, Parvus pisze:
Czytając to forum dochodzę do wniosku, że ty chłopie masz coś z łbem.

sadzisz innych po sobie parchus, ale nie kazdy jest tobie podobny
...-;)

Parchy to ty masz na łbie.

ale to ty parchus, a nie ja ...-;)

Wal się złamasie!

LOL

Data: 2013-06-12 16:29:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:44c63128-d156-41eb-bafe-2f46f8fbdfbdgooglegroups.com...
[...]

Co ma piernik do wiatraka?

Data: 2013-06-12 11:15:24
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 12 czerwca 2013 16:29:45 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]

W dniu środa, 12 czerwca 2013 14:46:49 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

Na kim się zmiele na tym się skupi..znaczy spali...
Gdyby glosowal na PO nie spalilby się (ze wstydu).
Bylby dumny za POlske i POlakow!
A tak się spalil...ze wstydu.

Data: 2013-06-12 22:28:16
Autor: mcmlxxi.xi.xi
[...]

Faktycznie cos na rzeczy. Maja na 2 osoby 570 zl zasiłku i jeszcze było mu mało.
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zona-tlumaczy-dlaczego-jej-maz-podpalil-sie-pod-ka,1,5539576,wiadomosc.html

Data: 2013-06-13 08:39:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:9d10245b-c7e6-4fac-b73e-77f450146b32googlegroups.com...
[...]

Co ten pan robił przez całe dorosłe życie? Zachorował na kręgosłup, dlaczego nie ma renty? A jego żona? Co robi? A dwaj dorośli synowie? Jak im się powodzi i czy nie mogli pomóc rodzicom? Przecież to ich obowiązek. Pytania można mnożyć i oczekiwać odpowiedzi. Dlaczego wszyscy tacy ludzie szukają winy wszędzie, a nie u siebie?
Ostatni przykład "Polska mnie bije" Rokita. Gdy był u władzy, był kawałem s***syna. Od wszystkich wymagal, wszystkich oskarżał. A gdy przyszło odpowiedzieć za bezmyślnie rzucone oskarżenia, okazuje się być żałosnym tchórzem, skamlącym o litość. Gdy był u władzy nie okazywał jej. Żałosny typek.

Data: 2013-06-13 00:21:29
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 08:39:37 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]

Ostatni przykład "Polska mnie bije" Rokita. Gdy był u władzy, był kawałem s***syna. Od wszystkich wymagal, wszystkich oskarżał. A gdy przyszło odpowiedzieć za bezmyślnie rzucone oskarżenia, okazuje się być żałosnym tchórzem, skamlącym o litość. Gdy był u władzy nie okazywał jej. Żałosny typek.

Dokladnie Bogdanku dokładnie tak!
POwinno się obciazyc tego biednego sfrustrowanego wlasna zyciowa niezaradnoscia desperata lub jego zone/rodzine/dorosle dzieci pelnymi kosztami leczenia, żeby już nikomu nie przyszlo do glowy się samopodpalac przed kancelaria NASZEGO KOCHANEGO PREMIERA! Do roboty lenie! Za miske soczewicy! Niech wam i los Rokity będzie ostrzeżeniem! POjdziecie z torbami tak czy siak! Ni ma bata na kamrata!

Data: 2013-06-13 08:09:38
Autor: A. Filip
Samopodpalenie przed kancelarią NASZEGO KOCHANEGO PREMIERA?! [Idzikowski podważa normalność Palacha?]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

Czyli Palach był nienormalny?
(protest przeciw inwazji ZSRR na Czechosłowację w 1968)

--
A. Filip
Szczęście jest głuche, nie zwraca uwagi na krzyczących, widzi tylko czyny.

Data: 2013-06-12 23:17:17
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 08:09:38 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> Normalni ludzie nie podpalają się.

Czyli Palach był nienormalny?

(protest przeciw inwazji ZSRR na Czechosłowację w 1968)

Ilu było takich cichych-nienaglosnionych 'Palachow' ostatnio
i ilu ich jeszcze będzie...i dlaczego akurat tego nagłośnili...

Data: 2013-06-13 08:41:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:repack2k+hgprfgx3ff-d6d4@gmail.com...
[...]

Oczywiście. Normalni ludzie nie popełniają samobójstw. I co ten pan osiągnął? Zero!

Data: 2013-06-13 09:17:46
Autor: A. Filip
> [...]

(protest przeciw inwazji ZSRR na Czechosłowację w 1968)

Oczywiście. Normalni ludzie nie popełniają samobójstw. I co ten pan

Ależ ty zjechałeś jak łysą kobyłę ważną linię propagandową antykomunizmu
a wszystko w obronie cud-premiera :-)

--
A. Filip
Łatwo przyszło - łatwo poszło.

Data: 2013-06-13 09:39:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:repack2k+xqgo3f0rbf-d6d4@gmail.com...
> [...]

osiągnął? Zero!

Ależ ty zjechałeś jak łysą kobyłę ważną linię propagandową antykomunizmu

Kogo ja bronię Premiera? Jesteś w błędnym błędzie. Przecież premier nie spowodował próby samospalenia.
Jeśli chodzi o tego niedoszłego samobójcę, to ten pan nie chciał się zabić. Ten pan chciał zwrócić na siebie uwagę. Gdyby chciał skończyć z życiem, samospalenia dokonałby w samotności. Tak jak robią to prawdziwi samobójcy.
Nie tak dawny wypadek z córką zmarłego piosenkarza Jacksona. Ułożyła się wygodnie w wannie, zadzwoniła na pogotowie, a następnie zjadła jakieś tabletki i podcięła żyły, czekając na pewną pomoc.

Każdy jest kowalem swojego życia. Jednym wykuwanie życia się udaje doskonale, innym gorzej, a innym wcale.
To jest brutalna prawda, która nie dociera do umysłów nieudaczników, jakich wielu na tej grupie.

Data: 2013-06-13 02:34:38
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 09:39:02 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

> [...]

To jest brutalna prawda, która nie dociera do umysłów nieudaczników, jakich wielu na tej grupie.

Chwala ci za uświadamianie nam biednym tego! POswiecasz swój cenny czas zamiast wykuwac własne zycie czy jednak pisujesz tu bo jest to twoje szczytowe osiagniecie? CHWALA CI O PRZENIKLIWY ZA TWOJE SAMOPOSWIECENIE!

Data: 2013-06-12 15:17:49
Autor: u2
W dniu 2013-06-12 14:44, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Zaczelo się.
Zapewne powedzą ze wariat...

http://www.sfora.pl/Desperat-podpalil-sie-przed-kancelaria-premiera-a56632

pewnie kolejny, ktory glosowal na pelo.

Data: 2013-06-13 08:03:42
Autor: Trybun
[...]

.... albo gdy będzie szło o komuchów w Tybecie czy rządy Fidela na Kubie - obwołają bohaterem i pewnie o jakimś pomniku pomyślą. Tak w kapltalizmie podsumowuje się zdesperowanych do ostateczności ludzi.

Data: 2013-06-13 17:51:31
Autor: Parvus
[...]

Zamias robić z siebie świeczkę powinien udać się do Jarosława Kaczyńskiego. Może odpaliłby mu jakąs działkę z naszych pieniędzy wydawanych na jego ochronę.

Data: 2013-06-13 12:40:59
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 17:51:31 UTC+2 użytkownik Parvus napisał:
[...]

No...
http://wpolityce.pl/wydarzenia/55746-ludzie-juz-tego-nie-wytrzymuja-piec-pytan-do-andrzeja-zydka-ktory-podpalil-sie-w-2011-r-przed-kancelaria-premiera

Data: 2013-06-13 18:07:04
Autor: u2
[...]

[...]