Samopomoc - pomysł (przed)wakacyjny

Data: 2009-05-26 14:43:13
Autor: Saurus
Samopomoc - pomysł (przed)wakacyjny
Są serwisy tego typu, chociaż nakierowane raczej na gościnę i pomoc
dla podróżujących rowerzystów (np. warmshowers.org, pewnie ktoś tutaj
jeszcze zna inne).

Data: 2009-05-26 23:57:22
Autor: Marcin
Samopomoc - pomysł (przed)wakacyjny
Są serwisy tego typu, chociaż nakierowane raczej na gościnę i pomoc
dla podróżujących rowerzystów (np. warmshowers.org, pewnie ktoś tutaj
jeszcze zna inne).

No tak - ale z całym szacunkiem dla tych serwisów - mi chodzi o stworzenie czegoś
- polskiego
- nastawionego na pomoc techniczną, naprawy
- w czym będzie więcej niż kilkadziesiąt osób.

W dodatku najlepiej w wersji dla urządzeń mobilnych, żeby w razie zmielenia przerzutki albo konieczności odkręcenia kasety w sobotę o 17 w Puszczy Piskiej można było wyklikać łatwo osobnika spod Mrągowa, który w ciągu pół godziny jest w stanie podjechać z narzędziami/częściami i pomóc....

--
Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2009-05-26 22:00:42
Autor: Ryszard Mikke
Marcin <sq5izm@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

W dodatku najlepiej w wersji dla urządzeń mobilnych, żeby w razie zmielenia przerzutki albo konieczności odkręcenia kasety w sobotę o 17 w Puszczy Piskiej można było wyklikać łatwo osobnika spod Mrągowa, który w ciągu pół godziny jest w stanie podjechać z narzędziami/częściami i pomóc....

Padła tu parę dni temu propozycja zrobienia preclowego serwisu.
Możnaby tam. Jeśli powstanie.

Sync?

rmikke

Data: 2009-05-26 15:16:15
Autor: Saurus
Samopomoc - pomysł (przed)wakacyjny
Oby tylko nie stało się coś takiego że każdy będzie wpisywał się jak
do jakiegoś katalogu rowerzystów żeby się "pokazać", a jak przyjdzie
co do czego, to pomocy nie będzie. Ale sam pomysł jest dobry.

Data: 2009-05-27 17:36:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Samopomoc - pomysł (przed)wakacyjny
Panie Ryszard Mikke, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gvhoqa$n62$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Padła tu parę dni temu propozycja zrobienia preclowego serwisu.
Możnaby tam. Jeśli powstanie.

Jak najbardziej za!
Mogę prosić o temat albo inne namiary?
Co do pomysłu Marcina: w takiej bazie możnaby też zrobić dział
"przewodników miejskich[1]": przyjeżdżam do Katowic, potrzebuję wyjechać na
południe, kontaktuję się z osobą z Katowic/okolicy, która drogę zna i
pomoże.

[1] nie tylko miejskich. Jak kto zna jakieś niesamowite skróty ułatwiające
poruszanie się gdziekolwiek też byłby, w mojej wizji, mile widziany.

Samopomoc - pomysł (przed)wakacyjny