Samorządy muszą być nasze!

Data: 2017-11-24 12:54:48
Autor: Opozycja Totalna
Samorządy muszą być nasze!
Jakis starszawy koleś z PiS tłumaczył, że zmiany w sposobie wyborów samorządowych muszą być by "ciemny lud" (c) J.Kurski nie był zmuszany do ciągłego głosowania na tych samych ludków. Na pytanie porowadzącego dlaczego tak uważa, że ludzie głosują wciąż na tych samych kandydatów, przecież mogą zagłosować na dowolnego PiS-owiec zareagował ślinotokiem słów, że w samorządach siedzi sitwa i czas to zmienić! Na pytanie dlaczego mają być zamontowane kamery odpowiedział, że po to by wybory odbywały się zgodnie z wolą Polaków. Wtedy prowadzący zapytał czy będą również w kabinach? Oczywiście odparł PiS-owiec! Wtedy prowadzący przygwoździł PiS-owca jak komara szpilką do ściany! Czy to znaczy, że będzie nagrywane kto jak głosuje?! Tu PiS-owiec wytrzeszczył oczy i swoim ślinotokiem zaczął pieprzyć, że naród oczekuje zmian itd itp brednie budząc usmiech politowania obecnych w studio. We mnie zaczał budzić strach! Motłoch chce mi urządzać Polskę!

CL

Samorządy muszą być nasze!