"Samorząd pomóż! Nie oganiamy!"

Data: 2019-07-11 10:21:03
Autor: Bruno Brunowski
"Samorząd pomóż! Nie oganiamy!"
"Rząd PiS po miesiącach przekonywania i pojawieniu się realnej groźby utraty unijnego wsparcia zmienił zdanie - program "Czyste powietrze" będą mogły realizować samorządy. Pierwsze porozumienia z gminami zostały już podpisane."
http://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35136,24986237,wielki-zwrot-w-sprawie-programu-czyste-powietrze-pis-kapituluje.html

Dziwne, przecież te samorządy są takie do bani, z niczym sobie nie radzą i jeszcze rządowi kłody pod nogi rzucają. A tu nagle współpraca...

--
Bruno

Data: 2019-07-11 11:11:24
Autor: Jacek Bialy
"Samorząd pomóż! Nie oganiamy!"
    -- - Dziwne, przecież te samorządy są takie do bani, z niczym sobie nie radzą i jeszcze rządowi kłody pod nogi rzucają.

Kłody jak kłody, ale samorządy, w których dominują ugrupowania takie jak PO, SLD, albo PSL są z natury przekupne. Dostaną pieniądze na przykład na jakieś filtry, a kupią szmelc u jakiegoś kolesia, który przepłacił przetarg pod siebie. Albo dostaną w łapę od truciciela, żeby mu dali spokój i tak w kółko. A życie sobie płynie...

JB

Data: 2019-07-11 11:26:28
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- --

Tym bardziej, że w niektórych gminach na prowincji (szczególnie zarządzanych przez PSL) taki na przykład wójt jest największym pracodawcą w okolicy (a jeśli nie on osobiście, to jego syn lub jakiś inny pociotek). I ktoś taki nie jest ani weryfikowalny, ani usuwalny, bo nikt poważny nie zdecyduje się z takim padre capi konkurować.

JB

Data: 2019-07-11 11:25:56
Autor: Zenek Kapelinder
"Samorząd pomóż! Nie oganiamy!"
W pierwszej kolejnosci kase i szybka sciezke do zalatwiania spraw dostana samorzady pisowskie.

Data: 2019-07-11 11:31:42
Autor: Jacek Bialy
"Samorząd pomóż! Nie oganiamy!"
     -- - W pierwszej kolejnosci kase i szybka sciezke do zalatwiania spraw dostana samorzady pisowskie.

PiS sprawdził się w skali krajowej, tym złodziejom od ośmiorniczek nie dałbym ani grosza.

JB

Data: 2019-07-11 11:42:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 11 lipca 2019 20:31:43 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - W pierwszej kolejnosci kase i szybka sciezke do zalatwiania spraw dostana samorzady pisowskie.

PiS sprawdził się w skali krajowej, tym złodziejom od ośmiorniczek nie dałbym ani grosza.

Tryb. Konstytucyjny. Sąd Najw. KRS. Prokuratura. Rzecznicy dyscyplinarni. Służba cywilna. Polska Fundacja Narodowa. Media publiczne. Spółki skarbu państwa. Uzbrojenie armii.Pozycja w UE. Podkomisja smoleńska. Teatr Polski (Wr). Muz. Narodowe. Stadnina w Janowie. Fakt wykazali się...
--
Bruno

Data: 2019-07-11 12:34:51
Autor: Jacek Bialy
[...]

No - może z wyjątkiem mediów publicznych, a konkretnie telewizji - taka propaganda sukcesu z pogranicza piłsudczyzny i gierkowszczyzny (w ogóle nie oglądam). Jacek Kurski nie powinien być szefem TVP - on jest na emocjonalnej wojnie z własnym bratem, a reszta musi za to płacić.

JB

Data: 2019-07-11 21:44:23
Autor: u2
W dniu 11.07.2019 o 21:34, Jacek Bialy pisze:
Jacek Kurski nie powinien być szefem TVP - on jest na emocjonalnej wojnie z własnym bratem, a reszta musi za to płacić.

UB

e tam, od razu wojnie, to po prostu typowa dychotomia spotykana u żydów:)

--
I love love

Data: 2019-07-11 22:49:50
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -

Nu, ciotka... Idźcie już spać.

Data: 2019-07-12 13:02:22
Autor: u2
W dniu 12.07.2019 o 07:49, Jacek Bialy pisze:
[...]

zara zara Biełyj ja wskazuję na żydów u władzy i opozycji, którzy tworzą sztuczną dychotomię, aby trzymać za łeb takich gojców jak ty:)

--
I love love

Data: 2019-07-12 05:47:04
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- --

To bardzo ładnie...
A teraz idź pobaw się z boukunem.

Data: 2019-07-12 14:52:58
Autor: u2
"Samorząd pomóż! Nie oganiamy!"
W dniu 12.07.2019 o 14:47, Jacek Bialy pisze:
A teraz idź pobaw się

takie lekceważenie żydków świadczy to twojej głupocie Biełyj:)

--
I love love

Data: 2019-07-12 06:16:06
Autor: Jacek Bialy
"Samorząd pomóż! Nie oganiamy!"
   -- - takie lekceważenie żydków świadczy to twojej głupocie Biełyj:)

A wiesz, że to dzięki tobie tak zgłupiałem?  Bo oto w swojej 'mądrości' rozszyfrowałeś braci Kurskich i ich 'tajemną intrygę'. I teraz nie wiadomo, czy śmiać się czy płakać z powodu tych nieszczęsnych Żydów....

JB

Data: 2019-07-12 15:18:59
Autor: u2
W dniu 12.07.2019 o 15:16, Jacek Bialy pisze:
Bo oto w swojej 'mądrości' rozszyfrowałeś braci Kurskich

ano, zabraniasz drugiemu szefować TVP, bo pierwszy szefuje GW, ot łogika czekisty:)))))))

--
I love love

Data: 2019-07-12 22:53:19
Autor: Jacek Bialy
"Samorząd pomóż! Nie oganiamy!"
   -- - ano, zabraniasz drugiemu szefować TVP, bo pierwszy szefuje GW

Dokładnie tak!
Ich personalno-rodzinny konflikt przekłada się na cały kraj za sprawą opiniotwórczych mediów, którymi zarządzają. A Polska potrzebuje merytorycznej dyskusji, a nie ich osobistych emocji.

     -- , ot łogika czekisty:)))))))

Do garów ciotka...

JB

Data: 2019-07-13 02:32:03
Autor: Bytomir Szimoza
[...]

Ludowi potrzebny jest spór, konflikt, emocje.
Krew się leje, widz szaleje.

Na tefauenach wytną jedno logo:
https://img2.dmty.pl//uploads/201606/1465817454_ph0uoi_600.jpg

Na tvp wytną drugie logo:
http://bi.gazeta.pl/im/fc/44/14/z21250812V,TVP-wymazala-serce-WOSP-na-kurtce-posla-PO.jpg

Jedni dostaną emocje i drudzy też:) Dobra Kiszczakowa robótka:)
Lud ma o czym paplać, można kręcić lód:)

Data: 2019-07-13 09:40:49
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 07:53, Jacek Bialy pisze:
Ich personalno-rodzinny konflikt przekłada się na cały kraj za sprawą opiniotwórczych mediów, którymi zarządzają. A Polska potrzebuje merytorycznej dyskusji, a nie ich osobistych emocji.

bez przesady, widać, że nie wiesz, że pomiędzy braćmi nie ma żadnego konfliktu, ani rodzinnego, ani ideologicznego, ani żadnego innego:)

--
I love love

Data: 2019-07-13 04:24:32
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Im bardziej się kochają przy wigilijnym stole, tym więcej frustracji wywalają do przekaziorów (czyli wszystko to, czego nie wypada w rodzinie). Gdyby przy wódce dali sobie chociaż raz po mordzie, Polska miałaby więcej medialnego spokoju. JB

Data: 2019-07-13 13:27:12
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 13:24, Jacek Bialy pisze:
Im bardziej się kochają przy wigilijnym stole, tym więcej frustracji wywalają do przekaziorów

ty się tak nie frustruj, zjedz karpia, odmów paciorek i lulu:))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-14 00:14:52
Autor: Pisiorowy Escobar
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

[...]

dobrze że armia jest wzorowa
lata tylko kilka sztuk f16, reszta robi za dawców części
migi po wypadkach nie latają

pamiętaj o lekach !!

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-11 21:13:31
Autor: u2
[...]

zazdrościsz, spółki państwowe, po wywaleniu pełomafiozów zaczęły przynosić zyski, w budżecie znalazły się środki na programy demograficzne, a ten wasz agenciak z UK prorokował, że pieniędzy nie ma i nie będzie:)

--
I love love

Data: 2019-07-11 12:22:34
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 11 lipca 2019 21:13:46 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

zazdrościsz, spółki państwowe, po wywaleniu pełomafiozów zaczęły przynosić zyski,

W szczególności stadniny zaczęły przynosić zysk. --
Bruno

Data: 2019-07-11 21:24:35
Autor: u2
[...]

no wiesz, jak twoja pełofmafia zaczęła truć koniki to trudno marzyć o zysku:)

--
I love love

Data: 2019-07-11 12:36:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 11 lipca 2019 21:24:35 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> no wiesz, jak twoja pełofmafia zaczęła truć koniki to trudno marzyć o zysku:)

"Śledztwo ws. padnięcia dwóch klaczy - Prerii i Amry - które były w stadninie w Janowie Podlaskim (Lubelskie), zostało umorzone - poinformowała Prokuratura Regionalna w Lublinie. Według ustaleń prokuratury, nie doszło do otrucia koni.."
https://www.polskieradio24.pl/5/3/Artykul/1693462,Umorzone-sledztwo-ws-padniecia-klaczy-Shirley-Watts-w-Janowie-Podlaskim-Prokuratura-nie-doszlo-do-otrucia

A teraz P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-07-11 21:41:59
Autor: u2
[...]

no wiesz, seryjni samobójcy też sami się wieszali i i strzelali w skroń lewą ręką jak Petelicki, choć chłop był praworęczny:)

prorocy też chętnie umarzali z braku cech przestępstwa:)

--
I love love

Data: 2019-07-11 23:11:22
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nu - doszło/ niedoszło...   Jak pamiętam, zawsze gdy PiS dochodziło do władzy, to niemal natychmiast gdzieś do czegoś dochodziło. Albo padł jakiś zagłodzony koń, albo wszyscy łapali się za portfele, albo to znowu gdzieś indziej słońce zgasło na niebie.   I niezależnie od tego, czy zgasło, czy nie zgasło, winnych zamieszania należałoby znaleźć (jeżeli ktoś dzwoni do szpitala i mówi o podłożonej bombie, to idzie do pierdla na osiem lat).

JB

Data: 2019-07-14 00:13:52
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

ale nadal bierzesz leki ?

Data: 2019-07-14 00:13:29
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

[...]

nieładnie tak kopać leżącego podwójniaka

Data: 2019-07-14 00:13:00
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

zazdrościsz, spółki państwowe, po wywaleniu pełomafiozów zaczęły przynosić zyski,

wzorowym przykładem jest stajnia w janowie chyląca się ku upadkowi :DDDD

Data: 2019-07-12 00:58:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 11 lipca 2019 20:25:58 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
W pierwszej kolejnosci kase i szybka sciezke do zalatwiania spraw dostana samorzady pisowskie.

Sierotko, to ma się odbywać na poziomie gmin (i od początku powinno), a BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! chwalił się taką jedną mapką po ostatnich wyborach. PiS tak bardzo nie ufa swoim, że poszedł na spięcie z UE?

A kasę to akurat samorządom zabiorą, niezależnie od barw partyjnych. Reformą PIT.

--
Bruno

Data: 2019-07-12 19:28:17
Autor: Yogi
Dnia Thu, 11 Jul 2019 11:25:56 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

W pierwszej kolejnosci kase i szybka sciezke do zalatwiania spraw dostana samorzady pisowskie.

Czyli Łódź nie! ;-)))

No i co teraz przygłupie?

Data: 2019-07-12 19:30:35
Autor: u2
"Samorząd pomóż! Nie oganiamy!"
W dniu 12.07.2019 o 19:28, Yogi pisze:
No i co teraz przygłupie?

Łódź bez dostępu do morza ? bez sensu yogi:)

--
I love love

Data: 2019-07-12 19:36:49
Autor: Yogi
Dnia Fri, 12 Jul 2019 19:30:35 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 12.07.2019 o 19:28, Yogi pisze:
No i co teraz przygłupie?

Łódź bez dostępu do morza ? bez sensu yogi:)

Przygłupie, weź się do jakiejś roboty a nie tylko dyżurujesz na psp i
wypluwasz swoje bełkoty.

Data: 2019-07-12 19:38:32
Autor: u2

no co ty yogi, tutaj się pisze, a nie pluje:)))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-12 09:01:55
Autor: Bytomir Szimoza
W dniu czwartek, 11 lipca 2019 19:21:05 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Za pisiorstwa w konfliktowych sytuacjach kaska jednak trafia do PL,
ciekawe czy tak samo było za peło?

"Samorząd pomóż! Nie oganiamy!"