Samorządowy elementarz korupcji PO

Data: 2014-09-14 12:16:09
Autor: u2
Samorządowy elementarz korupcji PO
Burmistrz Wojciech Bartelski z Platformy Obywatelskiej uczy, jak robić przekręty i nie dać się złapać

http://www.youtube.com/watch?list=UUs0gDkTsDnuoKsj2mRg7eEA&v=Emox69NySw8

Żeby dojść na szczyt – że tak powiem – dużej partii, to trzeba przejść całe to wymiędlenie. Ten okropny system. No proszę państwa, to mi się nie chce mówić, ale znam wszystkich ludzi, no przynajmniej w Warszawie wszystkich ważnych ludzi w tym mieście, i tak, że to jest taki dramat, że to się w głowie nie mieści. Znaczy takie durnie są, to jest tak obrzydliwie przegniłe i wszyscy – PiS i Platforma – to wszystko jest, no, rzygać się chce. Moja wiedza jest dla mnie takim bagażem, kiedy widzę tych ludzi, jak ja wiem, co oni sobą reprezentują, co oni robią, to jest tak obrzydliwe wszystko. To trzeba rozgonić po prostu, spalić” – tak 18 lutego 2006 r. Wojciech Bartelski, ówczesny radny, a obecnie burmistrz dzielnicy Warszawa-Śródmieście, mówił do studentów na zajęciach z ekonomii w warszawskiej Szkole Wyższej im. Bogdana Jańskiego. Cały jego wykład był poświęcony ogromowi korupcji i patologii przy zarządzaniu stolicą. Gdy jeden ze studentów zwrócił mu uwagę, że wykład miał dotyczyć ekonomii, Bartelski odpowiedział: „To się nie nauczycie ekonomii, tylko życia. Chyba dobrze”.

Bartelski wprost oskarżał ludzi PO związanych z Pawłem Piskorskim o nieuczciwość (dostało się m.in. obecnej rzecznik rządu Małgorzacie Kidawie-Błońskiej). „Rządzi pani Kidawa, która była taką zaufaną pana Piskorskiego, dalej tam jest Białecki (Maciej, radny PO w województwie – przyp. red.) ... (niezrozumiałe), Sosińska (Bogumiła, wiceszefowa PO na Pradze Północ – przyp. red.), te wszystkie znane postacie z układu warszawskiego. To był stuprocentowy układ to raz, a dwa nawet przyznam się, że myślałem, żeby się zapisać do Platformy po tym, ale jak zobaczyłem, co się tam dzieje, to po prostu uciekłem i dziękuję Bogu, że się zreflektowałem” – tłumaczył Bartelski.

[...]

http://uwazamrze.pl/artykul/1122558/samorzadowy-elementarz-korupcji
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-09-14 12:53:10
Autor: MarkWoydak
Pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:54156aea$0$2358$65785112news.neostrada.pl...
Burmistrz Wojciech Bartelski z Platformy Obywatelskiej uczy, jak robić przekręty i nie dać się złapać

http://www.youtube.com/watch?list=UUs0gDkTsDnuoKsj2mRg7eEA&v=Emox69NySw8

Tu jest dopiero mistrz przekretów: http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

MW

Samorządowy elementarz korupcji PO