Samostart

Data: 2012-02-03 17:59:22
Autor: Ukalegon
Samostart
Jak użyć samostartu? Zdejmujemy filtr, wstrzykujemy i zakładamy?
Czy warto jest go używać? Podobno może bardzo zaszkodzić.

Data: 2012-02-03 18:08:04
Autor: Kuba \(aka cita\)
Samostart

Użytkownik "Ukalegon" <ukalegon@please.not.spam> napisał w wiadomości news:jgh3p7$3hg$2inews.gazeta.pl...
Jak użyć samostartu? Zdejmujemy filtr, wstrzykujemy i zakładamy?
Czy warto jest go używać? Podobno może bardzo zaszkodzić.

tak naprawde to trzeba to robić we dwóch, zeby miało większy sens

Zdejmujesz filtr powietrza/rure filtra.
Jeden kręci silnikiem a drugi w tym czasie strzykuje samostart.

Niebezpieczeństwo - zbyt bogata mieszanka w dolocie może spowodować wybuch.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2012-02-03 18:14:44
Autor: Ukalegon
Samostart
[...]

Tak myślałem na początku, ale na puszce pisze że
"przez ok. 1-2 sek, wtryskiwać preparat do gaźnika lub do wlotu powietrza. Założyć filtr powietrza i uruchomić samochód. Nie dotykać opakowaniem do akumulatora ani rozrusznika. Nie uruchamiać auta w trakcie wtryskiwania"
Samostart Prestone
Nie piszą że może wybuchnąć, ale w internecie jest dużo o tym i że używać tylko w ostateczności.

Data: 2012-02-03 19:26:45
Autor: ToMasz
Samostart
W dniu 03.02.2012 17:59, Ukalegon pisze:
Jak użyć samostartu?
ostrożnie, z umiarem...

Zdejmujemy filtr, wstrzykujemy i zakładamy?
Czy warto jest go używać? Podobno może bardzo zaszkodzić.
Tu panuje dowolność. można psikać do dolotu podczas kręcenia. Gdy miałem pełnoletnią Ibizę, zrobiłem dziurkę w pokrywie filra powietrza i psikałem bezpośrednio do gaźnika.
Inna sprawa. Jeśli auto nie chce zapalić z jakiegoś innego powodu niż akumulator/mieszanka, uruchomienie samostartem może doprowadzić do innych uszkodzeń.
ToMasz

Data: 2012-02-04 22:18:05
Autor: Mlody
Samostart
U¿ytkownik "Ukalegon" <ukalegon@please.not.spam> napisa³ w wiadomo¶ci news:jgh3p7$3hg$2inews.gazeta.pl...
Jak u¿yæ samostartu? Zdejmujemy filtr, wstrzykujemy i zak³adamy?
Czy warto jest go u¿ywaæ? Podobno mo¿e bardzo zaszkodziæ.

Korbowody Ci siê znudzi³y?
Ostatnio modniejsz± metod± jest u¿ywanie w tym samym celu PLAKa :P
Podobno dzia³a tak samo skutecznie a jest bezpieczniejszy.

--
Pozdrawiam!
Mlody

Samostart