Samostart

Data: 2012-02-03 19:26:45
Autor: ToMasz
Samostart
W dniu 03.02.2012 17:59, Ukalegon pisze:
Jak użyć samostartu?
ostrożnie, z umiarem...

Zdejmujemy filtr, wstrzykujemy i zakładamy?
Czy warto jest go używać? Podobno może bardzo zaszkodzić.
Tu panuje dowolność. można psikać do dolotu podczas kręcenia. Gdy miałem pełnoletnią Ibizę, zrobiłem dziurkę w pokrywie filra powietrza i psikałem bezpośrednio do gaźnika.
Inna sprawa. Jeśli auto nie chce zapalić z jakiegoś innego powodu niż akumulator/mieszanka, uruchomienie samostartem może doprowadzić do innych uszkodzeń.
ToMasz

Samostart