Samotna wyprawa - hipermarkety i problem zabezpieczenia roweru.

Data: 2010-03-23 23:12:02
Autor: Marcin Hyła
On 2010-03-23 21:11, robertcb@poczta.onet.pl wrote:
O ile w małych sklepach niesamoobsługowych nie ma na ogół problemu by rower
mieć podczas robienia zakupów cały czas na widoku, o tyle zastanawiam się jak
rozwiązać problem zabezpieczenia roweru (by mieć go na widoku) podczas
robienia zakupów w hipermarketach (wiadomo, jedzenie jest tam sporo tansze).

Słabo. Ja parę razy zostawiałem przed "większym sklepem", zabierając tobę z foto/kasą z kierownicy i zapinając rower po czym znikałem na 10 minut w sklepie. Nic się nie stało, ale też w dużym mieście to bym się bał i odradzał. Tam, gdzie zostawiałem, to nie były "hipermarkety" ale powiedzmy, _duże_ dyskonty w niedużych mastach (Hajnowka, Janów Podlaski itp.)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2010-03-25 19:33:54
Autor: Titus Atomicus
Samotna wyprawa - hipermarkety i problem zabezpieczenia roweru.
In article <hobebk$jg5$3@inews.gazeta.pl>,
 Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> wrote:

On 2010-03-23 21:11, robertcb@poczta.onet.pl wrote:
> [...]

Słabo. Ja parę razy zostawiałem przed "większym sklepem", zabierając tobę z foto/kasą z kierownicy i zapinając rower po czym znikałem na 10 minut w sklepie. Nic się nie stało, ale też w dużym mieście to bym się bał i odradzał. Tam, gdzie zostawiałem, to nie były "hipermarkety" ale powiedzmy, _duże_ dyskonty w niedużych mastach (Hajnowka, Janów Podlaski itp.)

Hm, zauwazylem, ze w mniejsych miejscowosciach z reguly pozwalali mi jakos wprowadzac rower do srodka.
Tzn. nie chodzilem z rowerem po sklepie, a zostawialem go wewnatrz, przy kasach.

TA

Samotna wyprawa - hipermarkety i problem zabezpieczenia roweru.