Samotny biały żagiel

Data: 2021-05-07 07:42:30
Autor: Zenek Kapelinder
Samotny biały żagiel
piątek, 7 maja 2021 o 14:31:25 UTC+2 Runt napisał(a):
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/podkomisja-smolenska-kolejni-wspolpracownicy-opuszczaja-macierewicza/p4l31gy,79cfc278 "Trzej byli już członkowie podkomisji smoleńskiej nie zgodzili się, by ich nazwiska zamieszczono w raporcie końcowym o przyczynach katastrofy smoleńskiej. "Nie zgadzamy się z treściami znajdującymi się w materiałach związanych z raportem końcowym, jak również z metodologią prac Podkomisji, narzuconą przez A. Macierewicza" - napisali w oświadczeniu, które dziś publikuje wPolityce.pl." Zdrajcy czy rozsądni? -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Jak masz pizdziak vel runt dziura w dupie skuteczność ja poziomie jednego procenta to żeby ktoś ci debilu odpisał musisz dać minimum sto wpisów. I nie kop ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi.

Data: 2021-05-08 08:10:50
Autor: Runt
Samotny biały żagiel
W dniu 2021-05-07 o 16:42, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
--
[...]

Jak masz pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka? ;-)))
vel runt
c-vel zenek ;-)))
dziura w dupie
zenusiu, jak się miewa twoja rozwalona przez hanssa i jego kundla asshole? zauważyłem, że są na nią jeszcze chętni. nadir ci sie ostatnio przymila. zenusiu, skorzystaj z ostatniej szansy ;-)))
skuteczność ja poziomie jednego procenta
zenusiu! jak to wyliczyłeś? ;-)))
to żeby ktoś ci debilu
zenusiu, twój "tate" był debilem, to i ty jesteś. ;-)))
odpisał musisz dać minimum sto wpisów.
a wystarczy jeden by cię doprowadzić do szału! ;-)))
I nie kop ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi.
zenusiu, twój "tate" nogi nie podnosił bo ktoś mu tylną łapę przetrącił, a ty musiałeś mu fiuta trzymać kiedy szczał do nocnika. do dzis zenusiu masz na obu rękach brązowe przebarwienia. ;-)))

masz coś zenusiu do powiedzenia w temacie sukcesów "komisji"?
jak nie to WON! do budy zawszony kundlu! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-05-08 01:00:52
Autor: Zenek Kapelinder
Samotny biały żagiel
sobota, 8 maja 2021 o 08:10:53 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem.

Data: 2021-05-08 16:59:18
Autor: Runt
Samotny biały żagiel
W dniu 2021-05-08 o 10:00, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
--

[...]

Idź
sam sobie idż zboczku ;-))
pizdziak
łechtaczkowiec ;-)))
vel runt
c-vel zenek! c-vel zenek! c-vel zenek!
dziura w dupie
zenusiu,jak sie miewa twoja rozwalona asshole? ;-))
przodem. Panie przodem.
ty zenusiu psu hanssa obciągałeś "przodem", a tyłem pukał cie hanss ;-)))

masz cos do powiedzenia w temacie:

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/podkomisja-smolenska-kolejni-wspolpracownicy-opuszczaja-macierewicza/p4l31gy,79cfc278

jeżeli nie to WON! do budy psi synu! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-05-08 08:14:37
Autor: Zenek Kapelinder
Samotny biały żagiel
sobota, 8 maja 2021 o 16:59:20 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
> sobota, 8 maja 2021 o 08:10:53 UTC+2 Runt napisał(a): >> W dniu 2021-05-07 o 16:42, KANALIA Zenek Kapelinder pisze: >> -- >>> piątek, 7 maja 2021 o 14:31:25 UTC+2 Runt napisał(a): >>>> https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/podkomisja-smolenska-kolejni-wspolpracownicy-opuszczaja-macierewicza/p4l31gy,79cfc278 >>>> >>>> "Trzej byli już członkowie podkomisji smoleńskiej nie zgodzili się, by >>>> ich nazwiska zamieszczono w raporcie końcowym o przyczynach katastrofy >>>> smoleńskiej. "Nie zgadzamy się z treściami znajdującymi się w >>>> materiałach związanych z raportem końcowym, jak również z metodologią >>>> prac Podkomisji, narzuconą przez A. Macierewicza" - napisali w >>>> oświadczeniu, które dziś publikuje wPolityce.pl." >>>> >>>> Zdrajcy czy rozsądni? >>> >>>> -- >>>> Runt >>>> >>>> Thanks for visiting and have a fantastic day! >> >>> Jak masz pizdziak >> zenusiu, jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka? ;-))) >>> vel runt >> c-vel zenek ;-))) >>> dziura w dupie >> zenusiu, jak się miewa twoja rozwalona przez hanssa i jego kundla >> asshole? zauważyłem, że są na nią jeszcze chętni. nadir ci sie ostatnio >> przymila. zenusiu, skorzystaj z ostatniej szansy ;-))) >>> skuteczność ja poziomie jednego procenta >> zenusiu! jak to wyliczyłeś? ;-))) >>> to żeby ktoś ci debilu >> zenusiu, twój "tate" był debilem, to i ty jesteś. ;-))) >>> odpisał musisz dać minimum sto wpisów. >> a wystarczy jeden by cię doprowadzić do szału! ;-))) >>> I nie kop ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi. >> zenusiu, twój "tate" nogi nie podnosił bo ktoś mu tylną łapę przetrącił, >> a ty musiałeś mu fiuta trzymać kiedy szczał do nocnika. do dzis zenusiu >> masz na obu rękach brązowe przebarwienia. ;-))) >> >> masz coś zenusiu do powiedzenia w temacie sukcesów "komisji"? >> jak nie to WON! do budy zawszony kundlu! ;-))) >> -- >> Runt >> >> Thanks for visiting and have a fantastic day! > Idź
sam sobie idż zboczku ;-)) >pizdziak łechtaczkowiec ;-))) > vel runt c-vel zenek! c-vel zenek! c-vel zenek! >dziura w dupie zenusiu,jak sie miewa twoja rozwalona asshole? ;-)) > przodem. Panie przodem. ty zenusiu psu hanssa obciągałeś "przodem", a tyłem pukał cie hanss ;-))) masz cos do powiedzenia w temacie: https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/podkomisja-smolenska-kolejni-wspolpracownicy-opuszczaja-macierewicza/p4l31gy,79cfc278 jeżeli nie to WON! do budy psi synu! ;-)))
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Nie da rady pizdziak vel runt dziura w dupie. Zajęta przez twojego ojca.

Data: 2021-05-08 17:53:11
Autor: Runt
Samotny biały żagiel
W dniu 2021-05-08 o 17:14, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
sobota, 8 maja 2021 o 16:59:20 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
-- Runt

Nie da rady pizdziak vel runt dziura w dupie. Zajęta przez twojego ojca.

A Q-Q ;-)))

--
Runt

Data: 2021-05-08 17:57:32
Autor: Runt
Samotny biały żagiel
[...]

Nie da rady pizdziak
da rady zenusiu, twój "tate" zrobił w tym miejscu łechtaczkę ;-)))
vel runt
c-vel zenuś ;-)))
dziura w dupie.
zenusiu, jak się miewa twoja rozwalona przez zasłużonych nazistów asshole? ;-)))
Zajęta przez twojego ojca.
zenusiu, twój "tate" był psim bękartem tak jak i ty. prawdziwy ojciec cię wyrzekł kiedy zobaczył co mu się urodziło. ;-)))

--
Runt

Samotny biały żagiel