Samouszczelniacze do opon

Data: 2020-09-18 16:02:38
Autor: Cavallino
Samouszczelniacze do opon
W dniu 18-09-2020 o 14:40, radekp@konto.pl pisze:
Są jakieś wlewane przez wentyl samouszczelniacze do opon?

Są.

Gdzieś mi ucieka powoli powietrze, a że opon do zmiany, to nie warto jej
naprawiać.
Skuteczne to w ogóle?

Na małe dziurki tak.

Data: 2020-09-18 22:38:49
Autor: radekp@konto.pl
Samouszczelniacze do opon
Fri, 18 Sep 2020 16:02:38 +0200, w <rk2elv$5me$1$Cav@news.chmurka.net>,
Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

W dniu 18-09-2020 o 14:40, radekp@konto.pl pisze:
> Są jakieś wlewane przez wentyl samouszczelniacze do opon?

Są.

Gdzie to znaleźć i jak to ew. wyszukać na allegro?

Data: 2020-09-19 21:08:42
Autor: _Master_
Samouszczelniacze do opon
Jak mi ucieka powietrze to zajeżdżam do fachowca.
On znajduje dziurkę ;-) wkłada szpikulec z "glutem" i powietrze mi już nie ucieka. Z rok temu płaciłem chyba 20 zł.

Ile kosztuje samouszczelniacz z przesyłką? ;-)

Data: 2020-11-02 16:39:40
Autor: neelix
Samouszczelniacze do opon

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:4m6amf13ff5gckrgdeeojddkt91nvpibl04ax.com...
> [...]

> Są jakieś wlewane przez wentyl samouszczelniacze do opon?

Są.

Gdzie to znaleźć i jak to ew. wyszukać na allegro?
-- -- -- -- -- -- --
Stacje benzynowe np. Orlen.

neelix

Data: 2020-11-03 09:48:59
Autor: ąćęłńóśźż
Samouszczelniacze do opon
Widziałem m.in. w Carrefour.
Szukałem do roweru (do normalnych dętek w oponach).
Czy uszczelniacze do dętek są inne w składzie/konsystencji niż uszczelniacze do opon bezdętkowych?

-- -- -
Gdzie to znaleźć

Samouszczelniacze do opon