Samowolka BZWBK - czyli jak wkurzyć Klienta...

Data: 2011-08-01 21:45:52
Autor: Krzysztof

<b1op@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:j16ml1$12m$1inews.gazeta.pl...
Samowolka BZWBK - czyli jak wkurzyć Klienta...

Witajcie, płaciłem kartą płatniczą <30 BZWBK prowizje Allegro. Oczywiście
otrzymałem komunikat iż mam włączyć 3D-Secure!!! WYBRAŁEM >NIE<, przeładowało
się i kazało zalogować do banku. Myślało myślało i wywaliło pustą stronę...
Podejście numer 2, tak samo >NIE< i historia się powtarza...
Podejście numer 3, zaraz logowanie i SMS.... A GDZIE k* ZGODA???
Samowolka czy co? Są jeszcze osoby z BZWBK na tej grupie?
Inne serwisy akceptujące karty jakoś nigdy nie zająknęły się o 3D-Secure!

I pytanie, jak to WYŁĄCZYĆ, bo tego sobie NIE włączyłem i NIE chce.

dac sobie spokoj z placenia ichnia karta przez internet. Oni chca zarabiac na sms-ach, a jak ktos chce za duzo, to w rezultacie nie ma nic.

Data: 2011-08-01 20:11:55
Autor:
Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> napisał(a):
dac sobie spokoj z placenia ichnia karta przez internet. Oni chca zarabiac na sms-ach, a jak ktos chce za duzo, to w rezultacie nie ma nic.

nowo założone konta <30 mają DARMOWE SMS - nic nie ma w TOiP o pierwszych 5 za
free... albo czegoś nie wiem???

--

Samowolka BZWBK - czyli jak wkurzyć Klienta...