Data: 2011-08-03 12:30:27 | |
Autor: Zespol_BZWBK | |
Samowolka_BZWBK_-_czyli_jak_wkurzyć_Klienta... | |
Witamy, Bardzo przepraszamy za tę sytuację. Jeśli chce Pan wyłączyć tę usługę prosimy o kontakt z naszą infolinią pod nr 1 9999. Zrobią to \"od ręki\". Pozdrawiamy, Zespół Banku Zachodniego WBK Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html -- Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl |
|
Data: 2011-08-03 16:21:06 | |
Autor: Maseł | |
Samowolka BZWBK - czyli jak wkurzyć Klienta... | |
W dniu 2011-08-03 14:30, Zespol_BZWBK pisze:
Wylaczyc, jak wylaczyc, ale zeby sie do jasnej #$%%$# nie przypominalo co kwartal, ze nie jest wlaczone.... Pozdro Maseł |
|