Samsara (2011)

Data: 2013-01-21 09:06:07
Autor: TheDevineMe
Samsara (2011)

Niewiele mozna napisac nt. tego wspanialego obrazu, poniewaz slowa
raczej nie sa w stanie oddac emocji towarzyszacych podczas ogladania.

Film w sposob bardzo mocny i doslowny pokazuje przewage natury nad
cywilizacja czlowieka oraz nieustajace kolo zycia i smierci.

O ile mozliwe koniecznie obejrzyjcie w kinie poniewaz film jest
nakrecony technologia 70mm wiec efekt bedzie o tyle mocniejszy.

Polecam. 5/5

--

........................DHSL..........................
....All men are tempted. There is no man that lives...

Data: 2013-01-21 10:17:12
Autor: rs
Samsara (2011)
On Mon, 21 Jan 2013 09:06:07 +0000, TheDevineMe
<devine@thedevineme-cut-.com> wrote:

Niewiele mozna napisac nt. tego wspanialego obrazu, poniewaz slowa
raczej nie sa w stanie oddac emocji towarzyszacych podczas ogladania.

i nie przeszkadzalo ci, ze to byly zdjecia dokumentalne? przeciez
wiele rzeczy, ktore widzialem w tym filmie, rowniez nie mogly sie
zdarzyc w twoich okolicach, wiec jak radziles sobie z akceptacja tej
"fikcji"?

[...]

ja tam za kazdym razem jak go ogladalem mialem wrazenie, ze ten film
jest o czym innym i rowniez polecam. <rs>

Data: 2013-01-23 09:12:16
Autor: TheDevineMe
Samsara (2011)
On 21/01/2013 15:17, rs wrote:
[...]

Bylem pewien ze cie tu znajde wlasnie z takim tekstem :) Widzisz, mimo
ze ukazane sceny pochodza a Afryki czy Azji, sily natury nie sa niczym
ograniczone i chociaz wydaje sie to nieprawdopodobne kazdy z pokazanych
zywiolow moze sie kiedys zamanifestowac niezaleznie od tego gdzie
mieszkasz.

A filmy dokumentalne o naturze to moja pasja.

ja tam za kazdym razem jak go ogladalem mialem wrazenie, ze ten film
jest o czym innym i rowniez polecam. <rs>

Uwazam ze ten film uderza w kazdego indywidualnie i odbior zalezy od
momentu w czasie, nastroju, emocji, nastawienia... dlatego za kazdym
razem mozna go interpretowac inaczej. To jest wlasnie najlepsze.

Data: 2013-01-23 10:37:35
Autor: rs
Samsara (2011)
On Wed, 23 Jan 2013 09:12:16 +0000, TheDevineMe

On 21/01/2013 15:17, rs wrote:
[...]

sily natury sa takie same wszedzie, jednak dynamika zniszczen np. w
gesto zaludnionym miescie i na pustkowiu nad brzegiem jest jednak
zupelnie inna. trudno tez sobie wyobrazic w Polsce tropikalne upaly,
prawda? o to pytalem.
A filmy dokumentalne o naturze to moja pasja.

o! to nadawaj co ciekawego ci wpadlo ostatnio. malo tutaj o filmach
dokumnetlanych.

to wlasnie chcialem przekazac. <rs>

Data: 2013-01-24 08:18:20
Autor: TheDevineMe
Samsara (2011)
On 23/01/2013 15:37, rs wrote:
trudno tez sobie wyobrazic w Polsce tropikalne upaly,
prawda? o to pytalem.

A jednak tsunami w Polsce bylo :) Wiec dlaczego nie tropikalne upaly.

http://www.naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news,389375,zapis-kopalny-pierwszego-polskiego-tsunami-odkryli-polscy-geolodzy.html

Data: 2013-01-24 10:21:19
Autor: rs
Samsara (2011)
On Thu, 24 Jan 2013 08:18:20 +0000, TheDevineMe

On 23/01/2013 15:37, rs wrote:
[...]

skoro potrafisz przeniesc sie w czasie dwa miliony lat, zeby to
zobaczyc, to ok. ale widzisz. tu nie rozumiem, ze skoro potrafisz
pojsc w taka ekwilibrystystyke i nagiac swoja wyobraznie, zeby
wyobrazic sobie w okolo siebie tropikalny klimat, to co stalo ci na
przeszkodzie, zeby zrozumiec latwowiernosc ludzi z poprzedniej
rozmowy, tym bardziej, ze podobna juz w twoich okolicach wystepuje?
<rs>

Data: 2013-01-24 08:24:50
Autor: TheDevineMe
Samsara (2011)
On 23/01/2013 15:37, rs wrote:
o! to nadawaj co ciekawego ci wpadlo ostatnio. malo tutaj o filmach
dokumnetlanych.

Np. 'Tiger - Spy in the Jungle' jeden z lepszych jakie w ogole
widzialem. Teraz przypomina mi sie rowniez polski film przyrodniczy
nakrecony lata temu przez jakies malzenstwo a pokazujacy przemijalnosc
por roku w lasach, z ujeciami w zwolnionym tepie itp. Pamietam ze
zrobil na mnie ogromne wrazenie, ale nie mam pojecia co to byl za film
niestety.

Data: 2013-01-24 10:26:23
Autor: rs
Samsara (2011)
On Thu, 24 Jan 2013 08:24:50 +0000, TheDevineMe

On 23/01/2013 15:37, rs wrote:
o! to nadawaj co ciekawego ci wpadlo ostatnio. malo tutaj o filmach
dokumnetlanych.

Np. 'Tiger - Spy in the Jungle' jeden z lepszych jakie w ogole
widzialem.

mowisz o tym serialu BBC?

[...]

nie widzialem. w podobnym stylu, trylogie godfreya reggio oczywiscie
ogladales? <rs>

Samsara (2011)