Samson nie żyje !!

Data: 2009-03-09 16:28:05
Autor: MH
Samson nie żyje !!
Wykorkował obsrany pedofil !!

MH

--

Data: 2009-03-09 15:42:07
Autor: Antenka
Samson nie żyje !!

To dobra wiadomość - nie skrzywdzi już żadnego dzieciaka, skubaniec!

Antenka

Data: 2009-03-10 06:27:06
Autor: Przebrzydly Warchol
Samson nie żyje !!
On Mon, 9 Mar 2009 15:42:07 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

To dobra wiadomość - nie skrzywdzi już żadnego dzieciaka, skubaniec!

 moze edelek przejmie jego "obowiazki" ?

--

 HeSk

Data: 2009-03-09 16:36:04
Autor: Edel
Samson nie żyje !!
ciesz sie z ciebie nie wydymal - heterku ..

E.

Data: 2009-03-09 18:27:46
Autor: ColgatesBilly
Samson nie żyje !!

"Edel" <edel@xl.wp.pl> wrote in message news:gp3d15$6dd$1news.wp.pl...
ciesz sie z ciebie nie wydymal - heterku ..

E.

Zyje zyje, ale nie chcialbys wiedziec.... GDZIE!  ;)

Kol

Data: 2009-03-09 18:24:23
Autor: Edel
Samson nie żyje !!
wiem, ze zyje i gdzie ma takich dupkow..

Pzdr
Edel

Data: 2009-03-09 22:06:39
Autor: Nazgul
Samson nie żyje !!
Edel pisze:
wiem, ze zyje i gdzie ma takich dupkow..

Tam, gdzie dzieciaki miały jego?

--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-03-11 08:57:59
Autor: Vic
Samson nie żyje !!
Edel wrote:
wiem, ze zyje i gdzie ma takich dupkow..

Taaaa, chodzi na ryby z Elvisem.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-09 20:36:34
Autor: Warchol
Samson nie żyje !!
On Mon, 9 Mar 2009 16:36:04 +0100, "Edel" <edel@xl.wp.pl> wrote:

ciesz sie z ciebie nie wydymal - heterku ..

 tobie dane bylo zaznac tego szczescia ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-03-10 00:42:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
Samson nie żyje !!
poniedziałek, 9 marca 2009 16:28. carbon entity 'MH' <logiznam1@op.pl>

Wykorkował obsrany pedofil !!

MH
 Ten pan nie skrzywdzi już żadnego dziecka.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Samson nie żyje !!