Samsung 5 cali dla komunistki

Data: 2016-03-16 09:01:29
Autor: Dominik & Co
Samsung 5 cali dla komunistki
Dzień dobry szanownym grupowiczom.
PoszukujÄ™ smarkofonu dla komunistki (prawie 10 lat).

Wymagania podstawowe:
- Samsung (nienegocjowalne ;-)
- 5 cali (może być ciut mniej, np. 4,8- ale niewiele)
- min. 1GB RAM
- w miarÄ™ dobry aparat foto + dioda
- cena do 800 zł

Po szybkim przeglądzie wychodzi na to, że do wyboru
jest:
- Grand Neo Plus
- Grand Prime
- S3 neo
- J5
- J3

O czymś zapomniałem? Coś z wymienionych wyróżnia
się szczególnie (in plus, in minus)?

J5 wydaje siÄ™ jak dla mnie najciekawszy w tym
zakresie cenowym.

--
Dominik & kÄ…pany (via raspbianowy slrn)

Data: 2016-03-16 15:36:09
Autor: Kmicic
Samsung 5 cali dla komunistki

J5 wydaje siÄ™ jak dla mnie najciekawszy w tym
zakresie cenowym.

i to jest najlepszy wybór

Data: 2016-03-16 18:37:22
Autor: Big Jack
Samsung 5 cali dla komunistki
W wiadomo¶ci
*Kmicic* napisa³(-a):

J5 wydaje siê jak dla mnie najciekawszy w tym
zakresie cenowym.

i to jest najlepszy wybór

W zasadzie zgodzi³bym siê z tym pogl±dem, sam mam J5, ale nie wyklucza³bym równie¿ S3. Ma zdaje siê wiêksze mo¿liwo¶ci, ale czy s± one potrzebne komunistce, czy je wykorzysta? Za to nie ma LTE, je¶li to wa¿ne.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2016-03-17 06:41:19
Autor: Dominik & Co
Samsung 5 cali dla komunistki
Dnia 16.03.2016 Big Jack <aaaaa@bbbbb.zz> napisał/a:

W zasadzie zgodziłbym się z tym poglądem, sam mam J5, ale nie wykluczałbym również S3. Ma zdaje się większe możliwości, ale czy są one potrzebne komunistce, czy je wykorzysta? Za to nie ma LTE, jeśli to ważne.

Nie, jutuba ma oglądać w domu po WiFi :-)

A konkretnie jakie możliwości (poza większym,
zdaje się, wbudowanym storage)? Z pobieżnego rzutu
oka wydaje siÄ™ podobny procesor i tyle samo RAM,
ekran sAMOLED tu i tu. S3 ma chyba tylko czujnik
światła i magnetometr, czego nie ma J5.
Za to ma mniejszy ekran i bateriÄ™ oraz gorsze
kamerki. Komunistka raczej nie wykorzysta magnetometru,
czujnik światła ma w obecnym POP C2 i raczej
średnio się spisuje.

--
Dominik & kÄ…pany (via raspbianowy slrn)

Data: 2016-03-17 18:33:21
Autor: Big Jack
Samsung 5 cali dla komunistki
W wiadomo¶ci
*Dominik & Co* napisa³(-a):

A konkretnie jakie mo¿liwo¶ci (poza wiêkszym,
zdaje siê, wbudowanym storage)? Z pobie¿nego rzutu
oka wydaje siê podobny procesor i tyle samo RAM,
ekran sAMOLED tu i tu. S3 ma chyba tylko czujnik
¶wiat³a i magnetometr, czego nie ma J5.
Za to ma mniejszy ekran i bateriê oraz gorsze
kamerki.

Komunistka raczej nie wykorzysta magnetometru,
czujnik ¶wiat³a ma w obecnym POP C2 i raczej
¶rednio siê spisuje.

W³a¶nie o wiêcej czujników mi chodzi³o, w tym o¶wietlenia, którego brakuje w J5, ale da siê z tym, czy raczej bez tego ¿yæ. Aparat w J5 lepszy :) Rozwa¿ za i przeciw i skonsultuj kolor obudowy :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2016-03-18 11:26:56
Autor: Dominik & Co
Samsung 5 cali dla komunistki
Dnia 17.03.2016 Big Jack <aaaaa@bbbbb.zz> napisał/a:

Właśnie o więcej czujników mi chodziło, w tym oświetlenia, którego brakuje w J5, ale da się z tym, czy raczej bez tego żyć. Aparat w J5 lepszy :) Rozważ za i przeciw i skonsultuj kolor obudowy :D

OK, wybór padł na J5. Zobaczymy, co zainteresowana powie
(na obrazkach/filmach jej się podobał). Kolor uzgodniony.

--
Dominik & kÄ…pany (via raspbianowy slrn)

Data: 2016-03-18 15:11:23
Autor: Big Jack
Samsung 5 cali dla komunistki
W wiadomo¶ci
*Dominik & Co* napisa³(-a):

OK, wybór pad³ na J5. Zobaczymy, co zainteresowana powie
(na obrazkach/filmach jej siê podoba³). Kolor uzgodniony.

To mo¿e jeszcze pomy¶l o za³o¿eniu szk³a hartowanego (nie foli)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2016-03-19 20:02:31
Autor: Maciek
W dniu 2016-03-16 o 10:01, Dominik & Co pisze:
[...]
Nie chcę wywoływać wojny, ale może rozważ kupno tabletu, nad którym
będziesz miał nieco większą kontrolę, a do dzwonienia wyciągnij jej z
szuflady jakąś starą Nokię, w której jedyną rozrywką będzie wąż. Mam rok
starszą córkę i w szkole na przerwach robi się powoli masakra - pod
ścianami rzędy dzieciaków ze smartfonami, otoczona ewentualnie
wianuszkiem "wykluczonych cyfrowo".

Maciek

Data: 2016-03-20 14:33:01
Autor: Dominik & Co
Dnia 19.03.2016 Maciek <maciek@nospam.pl> napisał/a:
[...]

Tablet już ma. Telefon macalny też, teraz tylko
będzie upgrade.