Samsung 5200, jak wyłączyć internet?

Data: 2010-01-13 19:00:32
Autor: pbjs
Samsung 5200, jak wyłączyć internet?
Witam,

1/ czy da się w tel. wyłączyć internet, ew. zmienić tak
    konfigurację, aby była błędna
2/ czy jest możliwość zmiany funkcji prawego klawisza
    funkcyjnego z playnet na np. kalendarz?

Dzięki z góry za pomoc.
pbjs

Data: 2010-01-13 21:37:13
Autor: pbjs
Samsung 5200, jak wyłączyć internet?
Witam ponownie,

Pierwsze pytanie nieaktualne, udało mi się ten nieszczęsny
internet wyłączyć.

Pytanie drugie: tu nie wiem, ale nie znajduję w ustawieniach
tel. możliwości zmiany funkcji prawego klawisza funkcyjnego
(tego, nad którym wyświetla się playnet).
A może jednak jest to możliwe?

Pozdrawiam,
pbjs

Data: 2010-01-15 10:51:30
Autor: Karol MARCHEWKA
W dniu 2010-01-13 21:37, pbjs pisze:

Pierwsze pytanie nieaktualne, udało mi się ten nieszczęsny
internet wyłączyć.

Jak tego dokonałeś?

Pytanie drugie: tu nie wiem, ale nie znajduję w ustawieniach
tel. możliwości zmiany funkcji prawego klawisza funkcyjnego
(tego, nad którym wyświetla się playnet).

Karol MARCHEWKA

http://marchewka.110mb.com

Samsung 5200, jak wyłączyć internet?