Samsung 840 PRO czy 840 EVO?

Data: 2014-12-08 14:33:15
Autor: ikarek
Samsung 840 PRO czy 840 EVO?
Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości news:20141208124506.6882f679babcia-workstation...

Mama oba. Oba nowe w wersji 256GB. Jeden muszę oddać - drugi zostaje u
mnie na stałe na system do domowego blaszaka który na dane ma 2x2TB
BLACK w RAID1. Który zostawić sobie? PRO ciut szybszy ale starsza
konstrukcja. EVO nowszy ale z drugiej z strony chyba miał jakieś
problemy z firmware-m.

Jak myślicie?

Wziąłem pro (głównie ze względu na wspomniane problemy
z firmware evo oraz na deklarowaną większą trwałość pro).
Jestem niezwykle zadowolony - choć pewnie z evo byłbym
równie zadowolony, bo przesiadłem sie z kompa AD'2007 :)

Samsung 840 PRO czy 840 EVO?