Samsung A3 czy Nokia 735

Data: 2015-05-08 23:40:09
Autor: Majka
Samsung A3 czy Nokia 735
witam.
Co będzie lepsze, subiektywnie proszę "wolę tego bo..."
lub "nie kupiłbym tego bo..."
Versusy i inne rankingi czytałam, porównywałem. Ale jest twoje zdanie:

1. Samsung Galaxy A3

czy 2. Nokia Lumia 735

Dodatkowo:
Samsung A3 jaki ma wyświetlacz? W żadnej specyfikacji nie podają, czy to jest szkło gorilla lub podobne.
Będzie trwały? Odporny na zarysowania?
Pytam, bo są różne wyświetlacze: dotąd mam:
- 6-cio letniego Samsunga c-5212 i wyświetlacz jak - 3-letnią Nokię N500 i wyświetlacz składa się wyłącznie z rys i bruzd
a oba (C-5212 i N500) telefony użytkowane identycznie, razem w tej samej kieszeni i razem do taczki z piaskiem w ogrodzie wrzucone.

Galaxy A3 czy Lumia 735?...

Dziękuję,
Majka

Data: 2015-05-09 10:43:48
Autor: J.F.
Samsung A3 czy Nokia 735
Dnia Fri, 8 May 2015 23:40:09 -0700 (PDT), Majka napisał(a):
[...]

Ale najpierw odpowiedz sobie na pytanie
"Lubie Androida, czy nie lubie i chetnie zmienie" ..

J.

Data: 2015-05-09 05:19:56
Autor: Majka
Samsung A3 czy Nokia 735
W dniu sobota, 9 maja 2015 10:43:43 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
> czy > 2. Nokia Lumia 735

Ale najpierw odpowiedz sobie na pytanie
"Lubie Androida, czy nie lubie i chetnie zmienie" ..

Pewnie bardzo celne, rzeczowe pytanie, ale nie umiem odpowiedzieć, bo... nie wiem.
Nie wiedziałam nawet - nigdy mnie to nie interesowało - jaki mam system w dwóch obecnych telefonach. Po sprawdzeniu Samsung c5212 to Android, a N500 to Symbian. Nic mi to nie mówi, poza tym, że Nokia jest mułowata przerażająco, a C5212 zawsze lubiłam.

Samsung A3 czy Nokia 735