Samsung A737- ktoś potrafi zdjąć locka?

Data: 2010-09-03 11:04:12
Autor: Pszemol
Samsung A737- ktoś potrafi zdjąć locka?
Przyjemny telefonik wysuwany - niedrogo widzę je na ebay'u
ale nie wiem jak zdjąć z nich sim-locka. Ktoś może wie?
Z moich poszukiwań w necie: trzeba wpisać kod, który jest
wynikiem jakichś obliczeń na podstawie numeru IEMI...
Witrynki są w necie i kasują za kod pieniądze. Ktoś zna sekret?

Data: 2010-09-03 23:59:06
Autor: Maciej Muran
Samsung A737- ktoś potrafi zdjąć locka?
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał
Z moich poszukiwań w necie: trzeba wpisać kod, który jest
wynikiem jakichś obliczeń na podstawie numeru IEMI...
Witrynki są w necie i kasują za kod pieniądze. Ktoś zna sekret?

A ile ten unlock $ kosztuje? Albo inaczej - jaki % kosztu zakupu telefonu? :)

M.

Data: 2010-09-04 00:03:34
Autor: Pszemol
"Maciej Muran" <mmuran@gmail.com> wrote in message news:i5rr2o$9ar$1news.onet.pl...
[...]

Telefon $32, unlock $10 i robisz interesy z jakimś website
który nie wiadomo gdzie jest i czy w ogóle nie weźmie kasy
i tyle go widziałeś... albo wyśle Ci kod który Ci zablokuje fona
dokumentnie i będziesz mieć bezużyteczną cegłę...

Data: 2010-09-05 02:14:04
Autor: Maciej Muran
[...]

To nad czym się zastanawiasz? Ja bym odpuścił.
Chyba, że ciśnienie jest spore ale wtedy nie można dziadować z $42, bo traci się przyjemność z ryzyka ;)

Bo chyba nie sądzisz, że *tutaj* dostaniesz instukcje na temat odtajnienia tego sekretu?

M.

Data: 2010-09-04 21:24:52
Autor: Pszemol
"Maciej Muran" <mmuran@gmail.com> wrote in message news:i5unc1$jh8$1news.onet.pl...
[...]

Jeśli to dla Ciebie przyjemność to podaj mi swój numer
karty kredytowej... ;-)

Bo chyba nie sądzisz, że *tutaj* dostaniesz instukcje na temat odtajnienia tego sekretu?

A dlaczego nie?

Data: 2010-09-05 10:58:23
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i5udf4.2bs.0poczta.onet.pl...
[...]

Na poparcie że to możliwe podam adres witryny gdzie znalazłem
taki darmowy kalkulator kodów odblokowujących sim-lock dla Nokii:
http://www.unlockme.co.uk/dct4free.html
Szkoda, że te kody tylko dla Nokii - ja szukam czegoś takiego dla
Samsunga bo Nokii nie lubię :-P

Data: 2010-09-06 01:15:50
Autor: Endi
[...]

Jakie poparcie? Jakie możliwe? Co ma wspólnego kalkulator nokii z samsungiem? Wykładnik dokładnie _niczego_. Jak znajdziesz sposób na darmowego simlocka z innego telefonu sprzed 15 lat, też napiszesz, że to możliwe i masz coś na poparcie?

Data: 2010-09-06 22:00:40
Autor: Pszemol
"Endi" <haxior@CIAHCIAHgmail.com> wrote in message news:i618b7$i69$1news.onet.pl...
[...]

Ten kalkulator kodów do Nokii jest tylko do modeli sprzed 15 lat?
Panienka w serwisie też jakiegoś softu używa do kalkulacji numerów
do Samsunga - pewnie podobny software jak ten do Nokii...
Nie zdziwiłoby mnie gdyby taki software wymknął się gdzieś do sieci
i trafił do takiego obiegu jak ten z Nokii.

Data: 2010-09-07 17:52:20
Autor: Tomek
Samsung A737- ktoś potrafi zdjąć locka?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał

Ten kalkulator kodów do Nokii jest tylko do modeli sprzed 15 lat?

A jaką inną _nową_ nokie dct4 widziałeś ostatnio?

Panienka w serwisie też jakiegoś softu używa do kalkulacji numerów
do Samsunga - pewnie podobny software jak ten do Nokii...

Kolejny. Litości. Czy ty widziałeś na własne oczy jak panienka czegokolwiek używała poza mailem do serwisu/operatora w sprawie odesłania kodu na unlock na podstawie nr IMEI?

Nie zdziwiłoby mnie gdyby taki software wymknął się gdzieś do sieci
i trafił do takiego obiegu jak ten z Nokii.

Ten z Nokii trafił do obiegu po 10 latach gdybania. Ten i ŻADEN inny kalkulator.
Jesteś kolegą Remka? Speca od kalkulatorów BB5?

Data: 2010-09-08 07:05:19
Autor: Pszemol
"Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> wrote in message news:i65n3t$ige$1news.onet.pl...
Kolejny. Litości. Czy ty widziałeś na własne oczy jak panienka czegokolwiek używała poza mailem do serwisu/operatora w sprawie odesłania kodu na
unlock na podstawie nr IMEI?

Nie, nie widzialem - raczej słyszałem w telefonie że panienka od mojego
operatora AT&T na poczekaniu wstukała IMEI i podała mi kod unlock...
Warunkiem było że musiałem używać tego telefonu wcześniej a nie był
to telefon z eBaya kupiony od kogoś i nigdy na moim koncie nieużywany.

Nie zdziwiłoby mnie gdyby taki software wymknął się gdzieś do sieci
i trafił do takiego obiegu jak ten z Nokii.

Ten z Nokii trafił do obiegu po 10 latach gdybania.
Ten i ŻADEN inny kalkulator.

I ja jestem jakimś jasnowidzem że mam to wiedzieć?
Przychodzę na grupę o gsm i pytam. Pytam bo nie wiem.

Jesteś kolegą Remka? Speca od kalkulatorów BB5?

Po co te snucie domysłów? Nie znam Remka - miałem zamiar dokupić
drugi A737 do tego co już mam i po prostu ciekaw byłem jak odlockować.
W czym masz problem?

Data: 2010-09-08 14:39:58
Autor: Tomek
[...]

O tym właśnie pisałem, wstukała IMEI i z tabelki/maila/informacji z systemu odczytała przyporządkowany jemu kod na unlock. Żaden generator.

Data: 2010-09-08 13:32:24
Autor: Pszemol
"Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> wrote in message news:i68077$7ra$1news.onet.pl...
[...]

Ale tego nie wiemy czy to nie był generator...
Skąd możesz wiedzieć czy to była tabelka?

Data: 2010-09-09 12:17:20
Autor: Tomek
[...]

No ty nie wiesz. Ja wiem. Uważasz, że serwisy firmowe korzystają z jakichś generatorków? Weź pomyśl przez chociaż chwile. Od _zawsze_ każdy operator korzystał z listy przyporządkowanych kodów do IMEIa.

Skąd możesz wiedzieć czy to była tabelka?

Tabelka, spis, lista, wyszukiwarka programowa, wykaz ... nazwij to sobie jak chcesz. Przecież sposób wyświetlania kodu u pani w serwisie jest raczej mało ważny.

Data: 2010-09-16 00:13:44
Autor: Pszemol
"Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> wrote in message news:i6ac80$u17$1news.onet.pl...
[...]

No ty nie wiesz. Ja wiem.

Ty też nie wiesz - też zgadujesz...

Uważasz, że serwisy firmowe korzystają z jakichś generatorków? Weź pomyśl przez chociaż chwile.

Dlaczego nie? O co Ci chodzi?

Od _zawsze_ każdy operator korzystał z listy przyporządkowanych kodów do IMEIa.

Bzdura! Dawno temu simlocka zdejmowało sie sekwencją
kodów niezależnych wcale od IMEI i wspólnych dla tego
samego modelu telefonu. Modeli telefonów może być
niewiele w porównaniu do numerów IMEI więc mogę sobie
wyobrazić u operatora jakąś statycznie wyprodukowaną "listę".
Ale odkąd kod zdjęcia simlocka zależny jest od IMEI to robi
się niewesoło i nie sadzę aby panienka z BOKu musiała sie
przedzierać przez jakąś listę numerow IMEI - wstukuje raczej
ten numer do komputera i jej :wyskakuje: numer kodu do
zdjęcia simlocka. Głupotą byłoby według mnie robienie jakiejś
zupełnie losowej listy numerów kodów - lepiej byłoby je
wlasnie powiązać w sprytny sposob z numerem seryjnym IMEI.
Powiązać algorytmicznie - funkcją.

Skąd możesz wiedzieć czy to była tabelka?

Tabelka, spis, lista, wyszukiwarka programowa, wykaz ... nazwij to sobie jak chcesz. Przecież sposób wyświetlania kodu u pani w serwisie jest raczej mało ważny.

Ale jak odróżnisz czy software panienki posługuje się jakaś
gotową listą numerów (np. w bazie danych) czy też tworzy
ten kod na wezwanie używając algorytmu ktorego paremetrem
jest numer IMEI?

Data: 2010-09-16 12:20:58
Autor: Tomek
[...]

Weź w końcu zejdź na ziemię, bo zaczynasz smucić. Nie ma generatora. Dotarło?

Data: 2010-10-04 20:46:46
Autor: Pszemol
"Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> wrote in message news:i6sr2n$24t$1news.onet.pl...
[...]

Skąd wiesz że nie ma? Ktoś Ci powiedział że nie ma?
Może panienka w serwisie? :-)

Data: 2010-10-05 07:57:45
Autor: Endi
[...]

Najbardziej uparte zwierzę z ciebie. Nauczyłeś się pieprzyć o rzeczach, których nie ogarniasz, nie widziałeś, a które sobie ubzdurałeś na podstawie bujnej wyobraźni. Opierasz swoje fantazje na konkretach czy zwyczajowo lubisz truć dupę? Wskaż ten generator Einsteinie lub skończ i wyjdź.

Data: 2010-10-05 12:55:52
Autor: animka
W dniu 2010-10-05 07:57, Endi pisze:
[...]

Jeszcze na dodatek on ze Stanów tak się wymądrza.

--
animka

Data: 2010-10-06 07:30:18
Autor: Pszemol
"animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:i8f27g$9h1$1node1.news.atman.pl...
[...]

No - to prawie skandal, nie?
Nie dość że ze Stanów to zadaje bezczelnie pytania zamiast
wierzyć bezkrytycznie we wszystko co mu powiedzą... Skandal!

Data: 2010-10-06 07:29:29
Autor: Pszemol
"Endi" <haxior@CIAHCIAHgmail.com> wrote in message news:i8eeoo$1vm$1news.onet.pl...
[...]

Czemu się denerwujesz gdy pytam kogoś o źródło informacji?
Mam wierzyć każdemu nieznajomemu w sieci na słowo?

Data: 2010-09-16 12:25:53
Autor: Tomek
Samsung A737- ktoś potrafi zdjąć locka?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał

Ty też nie wiesz - też zgadujesz.

Nie muszę zgadywać. Ja to wiem od lat. Spytaj pani w serwisie, niech cię w końcu oświeci, skąd bierze kody.

Uważasz, że serwisy firmowe korzystają z jakichś generatorków? Weź pomyśl przez chociaż chwile.

Dlaczego nie? O co Ci chodzi?

j/w

Bzdura! Dawno temu simlocka zdejmowało sie sekwencją
kodów niezależnych wcale od IMEI i wspólnych dla tego
samego modelu telefonu.

Mówisz o jednorazowym "ominięciu" simlocka w starych nokiach i samsungach? Proszę cię, skończ już się ośmieszać.

Data: 2010-10-04 20:46:01
Autor: Pszemol
"Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> wrote in message news:i6srbu$31s$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał

Ty też nie wiesz - też zgadujesz.

Nie muszę zgadywać. Ja to wiem od lat.
Spytaj pani w serwisie, niech cię w końcu oświeci, skąd bierze kody.

Ty "wiesz", bo spytałeś pani w serwisie? :-))

[...]

Jednorazowym? Nie, mówię o trwałym odblokowaniu telefonu
zasimlokowanego do T-Moblie i używaniu go potem w abonamencie AT&T.

Samsung A737- ktoś potrafi zdjąć locka?