Samsung B2100 - nie łączy się z kompem przez USB

Data: 2010-05-12 10:07:10
Autor: Jack
Samsung B2100 - nie łączy się z kompem przez USB
Witam
Mam B2100. Dokupiłem kabelek usb do niego. Wraz z kabelkiem dostałem płytkę z softem Samsunga PC Suite cośtam oraz drugi plik sterownik. Niestety po wgraniu softu i podłączeniu komp nie widzi telefonu. Próbowałem z włączonym i wyłączonym telefonem. Próbowałem łączyć się przez Suite jak i przez eksplorator Windows. Nic.
Drugie pytanie. Jaką największą kartę microSD telefon będzie widział?
Pozdrawiam
Laos

--

Samsung B2100 - nie łączy się z kompem przez USB