Samsung B2710 i A2DP :/

Data: 2010-12-20 11:24:23
Autor: Wojtek
Samsung B2710 i A2DP :/
Kupiłem taki gadżet:
http://www.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=508754
Działa to jako słuchawki stereo BT.
Samsung je wykrywa, próbuje się połączyć i wywala komunikat
"błąd połączenia". Usługi oferowane przez Belkina wykrywa
prawidłowo.
Z ciekawości sprawdziłem z SE P1i, Nokią E51 i K800i.
Działa, ale te telefony po próbie połączenia proszą o podanie
pinu. Wklepanie "0000" załatwia sprawę.
Samsung nie pyta o pin i dupa, nie Ĺ‚Ä…czy.
Ma ktoś doświadczenia z użyciem Samsunga ze słuchawkami stereo BT i
parowaniem? A jeśli się da to jak to zrobić?

--
Wojtek

Data: 2010-12-20 12:15:41
Autor: Marek Sondej
Samsung B2710 i A2DP :/
On 20 Gru, 12:24, "Wojtek" <nick0...@gazeta.pl> wrote:
Kupiłem taki gadżet:http://www.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=508754
Działa to jako słuchawki stereo BT.
Samsung je wykrywa, próbuje się poł±czyć i wywala komunikat
"bł±d poł±czenia". Usługi oferowane przez Belkina wykrywa
prawidłowo.
Z ciekawo¶ci sprawdziłem z SE P1i, Noki± E51 i K800i.
Działa, ale te telefony po próbie poł±czenia prosz± o podanie
pinu. Wklepanie "0000" załatwia sprawę.

Teoretycznie A2DP posiada, mimo to sprawdĽ czy podczas korzystania z
odtwarzacza MP3 jest dostępna opcja "Przeł±cz na słuchawki stereo"

Telefon powinien jednak chyba posiadać obsługę "EDR bluetooth"

http://www.mgsm.pl/pl/slowniczek/b/24/Bluetooth.html#DictGoTo

Pozdrawiam: Marek Sondej

Data: 2010-12-20 20:33:40
Autor: Wojtek
Samsung B2710 i A2DP :/
Marek Sondej wrote:

Teoretycznie A2DP posiada, mimo to sprawdĽ czy podczas korzystania z
odtwarzacza MP3 jest dostępna opcja "Przeł±cz na słuchawki stereo"

Telefon powinien jednak chyba posiadać obsługę "EDR bluetooth"

Hmmm, ma BT v 2.1, tak przynajmniej zeznaje Samsung na www.
Co do EDR to Samsung milczy ale starszy model B2700 (BT v2.0)
obsługiwał zestawy słuchawkowe stereo BT.
Napisałem do Samsunga, pewnie się wymigaj± bo gadżet nie ich produkcji
:/ ale co tam, spróbuję ;)

--
Wojtek

Data: 2010-12-20 21:18:15
Autor: animka
Samsung B2710 i A2DP :/
W dniu 2010-12-20 12:24, Wojtek pisze:

Ma ktoś doświadczenia z użyciem Samsunga ze słuchawkami stereo BT i
parowaniem? A jeśli się da to jak to zrobić?

Nie znam się, ale po ostatnich przebojach z BT spróbowałabym wyszukać najpierw i dodać urządzenie w komputerze. Pozwól sobie na skorzystanie z kodu parowania jak Ci takie coś w okienku wyskoczy. Potem jak telefon się "zaświeci" i pokaże okno do wpisania tego kodu to go szybko wpisz. Zapisz sobie na kartce ten kod, przyda się jak zapomnisz. Potem telefon już o kod nie będzie pytał.

--
animka

Data: 2010-12-20 20:23:31
Autor: Wojtek
Samsung B2710 i A2DP :/
animka wrote:

..spróbowałabym
wyszukać najpierw i dodać urządzenie w komputerze.

Ale gdzie w opisanym zestawie jest miejsce na komputer?
Jest telefon i odbiornik BT. :/

PozwĂłl sobie
na skorzystanie z kodu parowania jak Ci takie coĹ› w okienku
[...]

Czy Ty w ogóle przeczytałaś o co pytałem?

--
Wojtek

Data: 2010-12-20 21:33:06
Autor: animka
Samsung B2710 i A2DP :/
W dniu 2010-12-20 21:23, Wojtek pisze:
Ale gdzie w opisanym zestawie jest miejsce na komputer?
Jest telefon i odbiornik BT. :/

A odbiornika w komputerze nie masz?

--
animka

Data: 2010-12-20 21:57:10
Autor: Wojtek
Samsung B2710 i A2DP :/
animka wrote:

A odbiornika w komputerze nie masz?

Jakim komputerze???

                BT             kabel RCA
Tu jest Telefon -- > Belkin A10 -- -- -- -- -> wzmacniacz audio

Gdzie Ty masz tu komputer????

--
Wojtek

Data: 2010-12-21 00:52:52
Autor: animka
Samsung B2710 i A2DP :/
W dniu 2010-12-20 22:57, Wojtek pisze:
animka wrote:

A odbiornika w komputerze nie masz?

Jakim komputerze???

                 BT             kabel RCA
Tu jest Telefon -- >  Belkin A10 -- -- -- -- ->  wzmacniacz audio

Gdzie Ty masz tu komputer????

A z komputera+telefon nie korzystasz?

--
animka

Data: 2010-12-21 13:20:30
Autor: Wojtek
Samsung B2710 i A2DP :/
animka wrote:

A z komputera+telefon nie korzystasz?

Nie. No i niby po co miałbym korzystać i co to ma wspólnego z moim
problemem?

--
Wojtek

Samsung B2710 i A2DP :/