Samsung B2710 i A2DP :/

Data: 2010-12-20 12:15:41
Autor: Marek Sondej
Samsung B2710 i A2DP :/
On 20 Gru, 12:24, "Wojtek" <nick0...@gazeta.pl> wrote:
Kupiłem taki gadżet:http://www.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=508754
Działa to jako słuchawki stereo BT.
Samsung je wykrywa, próbuje się połączyć i wywala komunikat
"błąd połączenia". Usługi oferowane przez Belkina wykrywa
prawidłowo.
Z ciekawości sprawdziłem z SE P1i, Nokią E51 i K800i.
Działa, ale te telefony po próbie połączenia proszą o podanie
pinu. Wklepanie "0000" załatwia sprawę.

Teoretycznie A2DP posiada, mimo to sprawdź czy podczas korzystania z
odtwarzacza MP3 jest dostępna opcja "Przełącz na słuchawki stereo"

Telefon powinien jednak chyba posiadać obsługę "EDR bluetooth"

http://www.mgsm.pl/pl/slowniczek/b/24/Bluetooth.html#DictGoTo

Pozdrawiam: Marek Sondej

Data: 2010-12-20 20:33:40
Autor: Wojtek
Samsung B2710 i A2DP :/
Marek Sondej wrote:

Teoretycznie A2DP posiada, mimo to sprawdź czy podczas korzystania z
odtwarzacza MP3 jest dostępna opcja "Przełącz na słuchawki stereo"

Telefon powinien jednak chyba posiadać obsługę "EDR bluetooth"

Hmmm, ma BT v 2.1, tak przynajmniej zeznaje Samsung na www.
Co do EDR to Samsung milczy ale starszy model B2700 (BT v2.0)
obsługiwał zestawy słuchawkowe stereo BT.
Napisałem do Samsunga, pewnie się wymigają bo gadżet nie ich produkcji
:/ ale co tam, spróbuję ;)

--
Wojtek

Samsung B2710 i A2DP :/