Samsung C3050

Data: 2011-01-11 19:28:09
Autor: J.F.
Samsung C3050

Zna sie ktos na prostych samsungach ?

Model C3050, ale moze inne podobne:
-jak sie tam wybiera siec ? przegladam menu, nie widze, nie slysze,

-da sie jakos zmienic niektore funkcje klawiszy ?   pisze sms, nacisniecie srodkowego joya od razu wysyla, drobna
  pomylka i wyslany polowiczny.

-albo jak sie pozbyc przegladarki ze srodkowego joya - to chyba jakis
spisek z operatorami, wymusic na uzytkowniku zakup pakietu danych :-)

-i moze jakies darmowe gierki, bo fabryka zaszalala - zadnej nie dala,
tylko trzy dema :-)

J.

Data: 2011-01-11 23:15:32
Autor: hephalump
Samsung C3050
W dniu 2011-01-11 19:28, J.F. pisze:

Zna sie ktos na prostych samsungach ?

Model C3050, ale moze inne podobne:
-jak sie tam wybiera siec ? przegladam menu, nie widze, nie slysze,

Nie wiem jak w tym modelu ale w samsungu, którego ostatnio używałem było ukryte w menu>dodatki>usługi sieci>wybór sieci.

pozdr
--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*