Samsung C3322 warto?

Data: 2013-10-15 09:57:59
Autor: dawid.jaszczak
Samsung C3322 warto?
Generalnie szukam DRUGIEGO w kieszeni PROSTEGO telefonu do dzwonienia via słuchawka bluetooth. Aparat itp. "bajery" wcale mnie nie interesują. Generalnie im prostszy telefon, tym lepiej (niekoniecznie nowy!) Wybór padł na:

http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/gtc3322/

I wszystko fajnie pięknie bo za 220 PLN mam nówkę w sklepie a do tego z dual-sim. Ktoś miał to w ręce dłużej jak 1h i się wypowie? Pytam, bo dziewczyna ma S5610 niecały rok... i a to wyświetlacz trafiony, a to wilgoć do środka się dostała i jakość wykonania pozostawia trochę do życzenia... A swojego raczej nie będę oszczędzał. Na jego korzyść przemawia, że w samochodzie będzie siedział obok Solida B2710 także, poleci na tej samej ładowarce samochodowej ;)

Warto / nie warto?

Data: 2013-10-15 19:33:27
Autor: inny punkt siedzenia...
Samsung C3322 warto?
super chujowy aparat fotograficzny
debilny netowy program do obsługi telefonu w pc, wywala się już po pierwszym uruchomieniu
przygłupie menusy konfiguracyjne, nie wiadomo co się gdzie ustawia, nie wiadomo gdzie sie co włącza

ale

jako telefon jest ok, nic nie przerywa nie traci sygnału, no i ten dualek rewelacyjna sprawa

więcej jak o coś zapytasz...

Data: 2013-10-15 19:34:02
Autor: inny punkt siedzenia...
Samsung C3322 warto?
jak nie dzwonię to bateria trzyma chyba z 5 dni...

Data: 2013-10-16 16:06:01
Autor: xwindowsmen
Samsung C3322 warto?
W dniu wtorek, 15 października 2013 19:33:27 UTC+2 użytkownik inny punkt siedzenia... napisał:
super chujowy aparat fotograficzny
trudno...

debilny netowy program do obsługi telefonu w pc, wywala się już po pierwszym uruchomieniu
szkoda, trudno...

przygłupie menusy konfiguracyjne, nie wiadomo co się gdzie ustawia, nie wiadomo gdzie sie co włącza
Samsung... w B2710 podobnie... toporne to wszystko :/

ale jako telefon jest ok, nic nie przerywa nie traci sygnału, no i ten dualek rewelacyjna sprawa
To najważniejsze, że jest OK :) Jestem "on-line" na 2 kartach sim jednocześnie czy wybieram sobie, która karta jest akurat aktywna? Jeżeli mam aktywną sieć "A" skąd/jak się dowiem, że ktoś do mnie dzwoni na sieć "B"?

więcej jak o coś zapytasz...

Data: 2013-10-19 15:21:03
Autor: inny punkt siedzenia...
Samsung C3322 warto?
To najważniejsze, że jest OK :) Jestem "on-line" na 2 kartach sim jednocześnie czy wybieram sobie, która karta jest akurat aktywna? Jeżeli mam aktywną sieć "A" skąd/jak się dowiem, że ktoś do mnie dzwoni na sieć "B"?

tak naraz odbierasz z dwóch sieci, info pokazuje się na ekranie przy połączeniu (jaka sieć dzowni)...
wyboru z której karty chcesz dzwonić dokonujesz przyciskiem z boku telefonu (przełącza się z jednej na drugą)...

tylko ja mam heya i plusa, nie mam pojęcia jak zachowa się przy dwóch kartach tego samego operatora...

Samsung C3322 warto?