Samsung C5212 dual +problem z bluetooth

Data: 2009-10-09 19:44:04
Autor: Piona
Samsung C5212 dual +problem z bluetooth
Cześć,
Jakiś czas używam tego sympatycznego duala i mam jeden problem. Mam zestaw głośnomówiący Motorola w samochodzie. Jak do tej pory używałem różnych Nokii i nigdy nie było porblemów.
Ikona bluetooth w Samsungu raz świeci na niebiesko przy podłączonym aparacie aby co jaki czas się wyłączać. Skutkuje to tym, że zestaw nie odbiera połączeń na głośnomówiącym mimo połączenia. Co ciekawe wszystkie    połączenia wychodzące łączone są przez zestaw. Problem dotyczy wyłącznie rozmów przychodzących (???).
Szukałem w opcjach ale nic nie znalazłem. Zauważyłem, że ikona bluetooth    w telefonie raz się włącza  , raz wyłącza. To jak na razie jedyna rzecz negatywna w telefonie i nie wiem czym to jest spowodowane.
Może ktoś z Was pomoże?
piona

Data: 2009-10-09 22:01:52
Autor: Chris
Dnia Fri, 09 Oct 2009 19:44:04 +0200, Piona napisał(a):

Ikona bluetooth w Samsungu raz świeci na niebiesko przy podłączonym aparacie aby co jaki czas się wyłączać. Skutkuje to tym, że zestaw nie odbiera połączeń na głośnomówiącym mimo połączenia.

Wygląda na to, ze Samsung wciąż gwarantuje nam charakterystyczny dla
siebie poziom produktów ;)
Miałem do czynienia z kilkoma wyrobami Samsunga i wszystkie miały tę
sama cechę wspólną: były bardzo innowacyjne i jednocześnie
niedopracowane.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-10 21:54:02
Autor: bagno
Piona wrote:
[...]

Na pytanie niestety nie odpowiem ale mozna prosic o informacje na temat
tego telefonu ? Ile wytrzymuje bateria ? Potrzebuje telefon do pracy i musi
troche wytrzymac (gadam srednio pewnie z 40 minut dziennie i dziala jakies
3 dni). Czy to ma takie funkcje jak blokowanie numerow ? Czy wygodnie
pisze sie sms ?

W tej chwili nosze tez telefon prywatny i troche mnie to juz drazni.

Bede wdzieczny za jakies informacje.

Data: 2009-10-11 10:29:28
Autor: Piona
bagno pisze:

Na pytanie niestety nie odpowiem ale mozna prosic o informacje na temat
tego telefonu ?

Polecam wątek, który sam zakładałem:
http://tiny.pl/hq4kk

Ja używam głównie w celach służbowych. Rozmawiam dużo i bateria trzyma jakieś 2 dni.
Nie jest to dużo ale przy mojej poprzedniej nokii 6300 było podobnie.
Ma blokowanie numerów i można przypisać odrębne dźwięki każdej karcie i każdemu numerowi oddzielnie. Smsów piszę mało ale nie zauważyłem jakiś specjalnych utrudnień.
Ogólnie telefon oceniam bardzo dobrze.
Aha długo szukałem mozliwości wyciszenia dzwoniącego telefonu jednym przyciskiem (w nokii dajesz "wycisz" i jest spokój).
W Samsungu na pierwszy rzut oka jest tylko możliwość odrzucenia połączenia ale znalazłem :)
Jak ktoś dzwoni to trzeba przytrzymać dłużej przycisk ściszenia na bocznej lewej ściance (tam jest podwójny do podgłaszania/ściszania dźwięków).
:)

Ogólnie telefon polecam.
piona

Data: 2009-10-11 16:30:01
Autor: counter
Samsung C5212 dual +problem z bluetooth
A ja mam pytanko czy telefon ten posiada moze funkcje automatycznego wylaczania i wlaczania o zaprogramowanych godzinach? Uzywalem Myphone 6650 na 2 karty, mial cos takiego, super przydatna.

Data: 2009-10-13 20:35:46
Autor: Piona
counter pisze:
A ja mam pytanko czy telefon ten posiada moze funkcje automatycznego wylaczania i wlaczania o zaprogramowanych godzinach? Uzywalem Myphone 6650 na 2 karty, mial cos takiego, super przydatna.

Nie ma. A przynajmniej nei znalazłem.
piona

Data: 2009-10-16 20:34:54
Autor: Piona
Piona pisze:
[...]

Jakby coś to znalazłem rozwiązanie. Gdy odbieram telefon przez przycisk w zestawie łączy na zestaw. Jak odbieram przez przycisk w telefonie łączy na telefon... Taka dziwna ciekawostka :]
piona

Samsung C5212 dual +problem z bluetooth