Samsung Corby i fatalne przewijanie

Data: 2009-10-30 09:11:10
Autor: bartekkr
Samsung Corby i fatalne przewijanie

Użytkownik "Michal Borski" <borski@op2.net> napisał w wiadomości news:hc9rch$qfl$1inews.gazeta.pl...
Kupilem Samusng Corby ten z dotykowym ekranem...Telefon niskobudzetowy, plastikowy ale najbardziej niepokoi mnie fatalny sposob przewijania i

Taka juz uroda ekranow dotykowych oporowych... Kupilem mamie jakis czas temu Avile i tez nie jestem zachwycony tym ekranem. Ona sie juz przyzwyczaila, ale dla mnie, po rocznym korzystaniu z ekranu pojemnosciowego w iphone, gdzie wystarczy leciutko dotykac ekran, jest jakos dziwnie.

Samsung Corby i fatalne przewijanie