Samsung D780 czy C5212?

Data: 2010-04-06 13:59:57
Autor: Michał
Samsung D780 czy C5212?
Mam upatrzone dwa modele Samsunga: D780 oraz C5212.
Z opisu widzę, że możliwości obu aparatów są zbliżone.
Którego wybrać?

Mam 5212, cioram go dość mocno tak trochę ponad pół roku. Pierwsze co mnie irytuje, to że nie ma przycisku wyciszenia dzwonka, można go ściszyć ale na zasadzie normalnego przyciszenia dzwonika, nie ma nagrywania rozmów - w samsungu powiedzieli, że nie popierają tego typu procederów:)
Co do baterii - mam w playu taryfe 380min +3000 na stacjonarne wygaduje moim zdaniem dość dużo , przychodzących jeszcze więcej.Bateria trzuma dwa dni, co jak na moje użytkowanie i poprzednie telefony ( htc diamond - może nie najlepsze porównanie do żywotności baterii:) ) jest ok.
Co do jakości rozmów nie widzę różnicy między kartami. Nie zdarzają się żadne zwisy telefonu, za to czasami się rozłącza - tak z 2-3 razy w miesiącu, więc ciężko coś stwierdzić.
Telefon debiloodporny w sensie upadków itp - daje radę;)
Ogólnie szukałem telefonu na 2 simy i wypadło na ten - nic lepszego moim zdaniem nie ma na chwilę obecną - czekam na jakiś htc dualsim:)
Bawiłem się myphonem - porażka.
Pozdrawiam
Michał

Samsung D780 czy C5212?