Samsung D780 - nie działa narastająca mel odia

Data: 2010-05-06 14:09:12
Autor: Rex
Samsung D780 - nie działa narastająca mel odia
Witam,

mam Samsunga D780 i profile telefonu > normalny > połączenia przychodzące mam ustawione narastająca melodia. Niestety ta funkcja chyba u mnie nie działa. Gdy ktoś do mnie dzwoni, głośność dzwonka jest cały czas taka sama.

Czy też tak macie? W jaki sposób to zmienić?

--
Pozdrawiam,
Rex

Samsung D780 - nie działa narastająca mel odia