Samsung F2380 (c-PVA) czy Dell 2209WA (e-IPS) ?

Data: 2009-10-29 15:05:22
Autor: kamil
Samsung F2380 (c-PVA) czy Dell 2209WA (e-IPS) ?
"Q" <no@spam.pl> wrote in message news:hcc9ov$nji$1inews.gazeta.pl...
Czy ktos z Was ma Samsung'a F2380
i moze powiedziec jak oglada sie na nim
filmy czy gra?

Mam Della 2209WA i z grami FPP problemow nie ma, input lag niezauwazalny, kolory tez. Filmow na malym monitorze nie ogladam, ale raczej nie bedzie gorzej. Podswietlenie tla przebija minimalnie i naprawde jest pomijalne jesli wziac pod uwage cene monitora, za to odwzorowanie kolorow pierwsza liga nawet przed skalibrowaniem (bawie sie troche foto).

http://samsungf2380.blogspot.com/ - nie wyglada to obiecujaco..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-10-30 01:25:26
Autor: vDon
kamil wrote:

[...]

Mała prośba, mógłbyś może podać najniższy punkt czerni jaki uzyskałeś na skalibrowanym / oprofilowanym monitorze? No i przy jakim poziomie jasności był zmierzony? Z góry dzięki.

Pozdrawiam
Kamil

Pozdr.

Data: 2009-10-30 02:21:38
Autor: Animka
vDon pisze:
kamil wrote:

[...]

Jak to się robi?

Najlepsze są Delle na takich podstawkach jak tu:
http://www.delllow.com/go/_info/?id=83&partner_id=59595959&code=b8fe21dc89887ca2cfeee1f5b320c4ab&utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2009-08&utm_content=83

U mnie na osiedlu w Euro mają takie monitory (tylko nie panoramiczne) i jak tam jestem i spojrzę na jakiś to mam straszny żal do siebie, że takiego nie kupiłam tylko philipsa.

--
animka

Data: 2009-10-30 06:47:17
Autor: Tomasz Jabłczyński
Samsung F2380 (c-PVA) czy Dell 2209WA (e-IPS) ?
Animka wysmarował/a:

Najlepsze są Delle na takich podstawkach jak tu:
http://www.delllow.com/go/_info/?id=83&partner_id=59595959&code=b8fe21dc89887ca2cfeee1f5b320c4ab&utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2009-08&utm_content=83

Powiedziała co wiedziała. Matryca TN? Najgorsza w kątach i
odwzorowaniu kolorów. Chyba dobrego monitora nie widziałaś.

--
pzdr,
Tomek Jabłczyński ... japkoo@idea.net.pl

Data: 2009-10-30 15:02:54
Autor: Animka
Tomasz Jabłczyński pisze:

Powiedziała co wiedziała. Matryca TN? Najgorsza w kątach i
odwzorowaniu kolorów. Chyba dobrego monitora nie widziałaś.

Nie przeczę. Nie widziałam.

--
animka

Data: 2009-10-31 12:00:25
Autor: vDon
Animka wrote:
vDon pisze:

Mała prośba, mógłbyś może podać najniższy punkt czerni jaki uzyskałeś na skalibrowanym / oprofilowanym monitorze? No i przy jakim poziomie jasności był zmierzony? Z góry dzięki.

Jak to się robi?

Najprościej kolorymetrem.

[...]

Nie masz czego żałować. Dell z linka wygląda na typowe budżetowe truchło na tanim TN, z wszystkimi jego wadami. Dodatkowo ma podwyższony poziom jasności, zapewne producent wykorzystuje "pompowanie bielą" do nadrabiania kiepskiego kontrastu. Szkoda by było Twoich oczu. Jeśli kupować, to lepiej coś na zjadliwszej matrycy.

Data: 2009-10-30 13:51:44
Autor: kamil

"vDon" <vondonaldo@onet.eu> wrote in message news:hcdbqv$iel$1news.onet.pl...
kamil wrote:

[...]

W tym wlasnie problem, ze nie mialem okazji jeszcze go skalibrowac. W dziale grafiki w pracy lezy jakis Spyder, ale nasza specjalistka od grafiki jest akurat na macierzynskim, a od zastepcy nie dostane go raczej do domu.

W kazdym razie to co mam na ekranie pokrywa sie w miare z wydrukami w labie (z mala poprawka na mocniej nasycone zielenie na monitorze), co na moje potrzeby w tej chwili wystarcza.

Pozdrawiam
Kamil

Samsung F2380 (c-PVA) czy Dell 2209WA (e-IPS) ?