Samsung GT-C3322 i bluetooth

Data: 2012-12-25 20:55:18
Autor: identyfikator: 20040501
Samsung GT-C3322 i bluetooth
czy Ktoś mógłby mi napisać jak przesyłać do i z tego telefonu pliku po bluetooth?

próbowałem zainstalować, mój laptop wykrył telefon po bluetooth, ale zaoferował jedynie dwie opcje: 1. połączenie po RS232 i 2. dial-up... nigdzie nie widziałem opcji przesyłania plików...

Ktoś pomoże?

Data: 2012-12-25 23:29:54
Autor: Q
Samsung GT-C3322 i bluetooth
wesolych swiat!

Data: 2012-12-26 02:04:28
Autor: Animka
[...]

Wejdż w Urządzenia i Drukarki, dodaj telefon i sparuj oba urządzenia. Wpisuje się wywietlony kod jak wyskoczy okienko. W laptopie, potem ten sam w telefonie.
Masz jakiś adapter bluetooth w laptopie?

--
animka

Data: 2012-12-26 12:17:24
Autor: identyfikator: 20040501
Samsung GT-C3322 i bluetooth
ale ja mam Win XP, nie wiem jaki kontroler laptop dell 531

Samsung GT-C3322 i bluetooth