Samsung GT-E2121B, Play, aplikacje Java i GPRS

Data: 2011-06-13 16:27:22
Autor: ja
Samsung GT-E2121B, Play, aplikacje Java i GPRS
Kłaniam,
chciałbym prosić Was o pomoc. Konkretnie to problem mój polega na braku dostępu WSZELKICH aplikacji Java do sieci (Facebook by Snaptu, GoTalk Mobile, inne też próbowałem). Ustawienia profilu transmisji danych mam niby jak z oficjalnej strony PLAY (autokonfiguracja nie działa dla mojego modelu), próbowałem też podmieniać nazwę punktu dostępowego z wap na internet - również porażka. Internet w przeglądarce oczywiście działa.

Domyślam się, że czegoś nie wiem, jednak pojęcia nie mam gdzie jeszcze szukać. Dlatego proszę o wszelkie wskazówki.

Samsung GT-E2121B, Play, aplikacje Java i GPRS