Samsung GT-s6520 + lumia 610 - standardy

Data: 2012-12-28 10:32:57
Autor: BaX
Samsung GT-s6520 + lumia 610 - standardy
Próbowałem wysłać kontakty przez bluetooth ze samsunga gt-s6520 do lumii
610 - niestety wszelkie próby powodują błąd wysyłania, informacje o braku
zgodnosci itp.

Nie zadziałał ten szaj również z telefonem żony, /stara motorola/ "poradziłem" sobie przenosząc kontakty najpierw ze stargo telefonu do formatu outloka, potem import kontaktów na konto gmaila i dopiero do durnej noki. Może jest inna metoda ale ta zadziałała i już nie chciało mi się szukać innej.

Samsung GT-s6520 + lumia 610 - standardy