Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile

Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile

Data: 2018-02-26 13:39:44
Autor: Animka
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile
W dniu 2018-02-26 o 10:36, Misiek pisze:
Witam,

Wszedłem w posiadanie takiego właśnie telefonu. Nowy, nieużywany. Może
ktoś podpowie co i gdzie trzeba wpisać, żeby zaczęły działać MMSy. Na
stronie T-Mobile nie ma takiego modelu i nawet konsultant nie umie
poradzić. Wiem że to nie smartfon, ale w instrukci jest wysyłanie
MMSów. Aparat i ekranik nie są takie najgorsze.

Zadzwoń do swojego operatora i poproś o przesłanie na telefon ustawień do mmsów oraz do internetu.

--
animka

Data: 2018-02-26 15:13:04
Autor: Misiek
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile
Dnia Mon, 26 Feb 2018 13:39:44 +0100, Animka <animka@tonieja.wp.pl>
napisał:


Zadzwoń do swojego operatora i poproś o przesłanie na telefon ustawień do mmsów oraz do internetu.

No właśnie napisałem, że nawet konsultant nie umie poradzić. Nie ma
tego modelu na liście, z której konsultant korzysta.

Pzdr.

-- -
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus

Data: 2018-02-26 17:51:25
Autor: Animka
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile
W dniu 2018-02-26 o 15:13, Misiek pisze:
Dnia Mon, 26 Feb 2018 13:39:44 +0100, Animka <animka@tonieja.wp.pl>
napisał:


Zadzwoń do swojego operatora i poproś o przesłanie na telefon ustawień
do mmsów oraz do internetu.

No właśnie napisałem, że nawet konsultant nie umie poradzić. Nie ma
tego modelu na liście, z której konsultant korzysta.

http://www.t-mobile.pl/konfigurator/web/app/indywidualny/selectConfiguration.do


--
animka

Data: 2018-02-26 18:25:11
Autor: Animka
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile
W dniu 2018-02-26 o 17:51, Animka pisze:
W dniu 2018-02-26 o 15:13, Misiek pisze:
Dnia Mon, 26 Feb 2018 13:39:44 +0100, Animka <animka@tonieja.wp.pl>
napisał:


Zadzwoń do swojego operatora i poproś o przesłanie na telefon ustawień
do mmsów oraz do internetu.

No właśnie napisałem, że nawet konsultant nie umie poradzić. Nie ma
tego modelu na liście, z której konsultant korzysta.

http://www.t-mobile.pl/konfigurator/web/app/indywidualny/selectConfiguration.do

On ten tępy pracownik nie będzie Ci przecież konfigurował Twojego telefonu tylko ma Ci wysłać na telefon ustawienia/automatyczną konfigurację swoich (TMobile) ustawień internetu i mms-ów. Zadzwoń tam, nie pisz. Może jakiś bardziej gramotny się tym zajmie. Im wystarczy Twój numer telefonu.


--
animka

Data: 2018-02-26 19:32:40
Autor: Misiek
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile
Dnia Mon, 26 Feb 2018 18:25:11 +0100, Animka <animka@tonieja.wp.pl>
napisał:


Usiłuję wytłumaczyć:  Nie ma tego modelu na liście!

Żeby zakończyć temat spisałem różne jakieś śmieszne rzeczy ze
smartfona i działa.

Pzdr.



-- -
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus

Data: 2018-02-26 22:28:46
Autor: Animka
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile
W dniu 2018-02-26 o 19:32, Misiek pisze:
Dnia Mon, 26 Feb 2018 18:25:11 +0100, Animka <animka@tonieja.wp.pl>
napisał:


Usiłuję wytłumaczyć:  Nie ma tego modelu na liście!

To, że modelu nie ma na liście to nie istotne. Wystarczy jak zadzwonisz w tej sprawie i podasz numer telefonu.

Ja mam wiele GB internetu w telefonie i mi ten internet prawie wcale nie "chodził".
Wkurzyłam się, zadzwoniłam do Virgin. Zapytali tylko o numer telefonu i zaraz ustawienia przyszły na telefon. Nawet ustawienia na mms-y mi przysłali.
Rzadko korzystam z internetu w telefonie (z mms-ów też), ale co zaczęłam korzystać (np. w kolejce na poczcie), to mi się już odechciało czytać,czy cos robić- tak się wszystko wlokło.
Dobrze, że do Virgin zadzwoniłam.Lepiej później niż wcale,


--
animka

Data: 2018-02-27 11:51:41
Autor: J.F.
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a9443ca$0$596$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2018-02-26 o 17:51, Animka pisze:
W dniu 2018-02-26 o 15:13, Misiek pisze:
Zadzwoń do swojego operatora i poproś o przesłanie na telefon ustawień
do mmsów oraz do internetu.

No właśnie napisałem, że nawet konsultant nie umie poradzić. Nie ma
tego modelu na liście, z której konsultant korzysta.

http://www.t-mobile.pl/konfigurator/web/app/indywidualny/selectConfiguration.do

On ten tępy pracownik nie będzie Ci przecież konfigurował Twojego telefonu tylko ma Ci wysłać na telefon ustawienia/automatyczną konfigurację swoich (TMobile) ustawień internetu i mms-ów. Zadzwoń tam, nie pisz. Może jakiś bardziej gramotny się tym zajmie. Im wystarczy Twój numer telefonu.

Do ciebie nie dociera, ze tego typu tam nie ma ?
Nie znamy pana telefonu i co pan nam zrobi :-)

Moze trafi na jakiegos kumatego konsultanta, wysle ustawienia od innego modelu i zadzialaja.

A jak nie, to parametry sa tam gdzies opisane, mozna recznie poustawiac.

J.

Data: 2018-02-27 12:02:43
Autor: Misiek
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile
Dnia Tue, 27 Feb 2018 11:51:41 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał:


Do ciebie nie dociera, ze tego typu tam nie ma ?
Nie znamy pana telefonu i co pan nam zrobi :-)

Otóż to.

Pzdr.

-- -
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus

Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona