Data: 2018-02-26 13:39:44 | |
Autor: Animka | |
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile | |
W dniu 2018-02-26 o 10:36, Misiek pisze:
Witam, Zadzwoń do swojego operatora i poproś o przesłanie na telefon ustawień do mmsów oraz do internetu. -- animka |
|
Data: 2018-02-26 15:13:04 | |
Autor: Misiek | |
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile | |
Dnia Mon, 26 Feb 2018 13:39:44 +0100, Animka <animka@tonieja.wp.pl>
napisał: Zadzwoń do swojego operatora i poproś o przesłanie na telefon ustawień do mmsów oraz do internetu. No właśnie napisałem, że nawet konsultant nie umie poradzić. Nie ma tego modelu na liście, z której konsultant korzysta. Pzdr. -- - Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus |
|
Data: 2018-02-26 17:51:25 | |
Autor: Animka | |
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile | |
W dniu 2018-02-26 o 15:13, Misiek pisze:
Dnia Mon, 26 Feb 2018 13:39:44 +0100, Animka <animka@tonieja.wp.pl> http://www.t-mobile.pl/konfigurator/web/app/indywidualny/selectConfiguration.do -- animka |
|
Data: 2018-02-26 18:25:11 | |
Autor: Animka | |
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile | |
W dniu 2018-02-26 o 17:51, Animka pisze:
W dniu 2018-02-26 o 15:13, Misiek pisze: On ten tępy pracownik nie będzie Ci przecież konfigurował Twojego telefonu tylko ma Ci wysłać na telefon ustawienia/automatyczną konfigurację swoich (TMobile) ustawień internetu i mms-ów. Zadzwoń tam, nie pisz. Może jakiś bardziej gramotny się tym zajmie. Im wystarczy Twój numer telefonu. -- animka |
|
Data: 2018-02-26 19:32:40 | |
Autor: Misiek | |
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile | |
Dnia Mon, 26 Feb 2018 18:25:11 +0100, Animka <animka@tonieja.wp.pl>
napisał: Usiłuję wytłumaczyć: Nie ma tego modelu na liście! Żeby zakończyć temat spisałem różne jakieś śmieszne rzeczy ze smartfona i działa. Pzdr. -- - Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus |
|
Data: 2018-02-26 22:28:46 | |
Autor: Animka | |
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile | |
W dniu 2018-02-26 o 19:32, Misiek pisze:
Dnia Mon, 26 Feb 2018 18:25:11 +0100, Animka <animka@tonieja.wp.pl> To, że modelu nie ma na liście to nie istotne. Wystarczy jak zadzwonisz w tej sprawie i podasz numer telefonu. Ja mam wiele GB internetu w telefonie i mi ten internet prawie wcale nie "chodził". Wkurzyłam się, zadzwoniłam do Virgin. Zapytali tylko o numer telefonu i zaraz ustawienia przyszły na telefon. Nawet ustawienia na mms-y mi przysłali. Rzadko korzystam z internetu w telefonie (z mms-ów też), ale co zaczęłam korzystać (np. w kolejce na poczcie), to mi się już odechciało czytać,czy cos robić- tak się wszystko wlokło. Dobrze, że do Virgin zadzwoniłam.Lepiej później niż wcale, -- animka |
|
Data: 2018-02-27 11:51:41 | |
Autor: J.F. | |
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile | |
Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a9443ca$0$596$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2018-02-26 o 17:51, Animka pisze: W dniu 2018-02-26 o 15:13, Misiek pisze: On ten tępy pracownik nie będzie Ci przecież konfigurował Twojego telefonu tylko ma Ci wysłać na telefon ustawienia/automatyczną konfigurację swoich (TMobile) ustawień internetu i mms-ów. Zadzwoń tam, nie pisz. Może jakiś bardziej gramotny się tym zajmie. Im wystarczy Twój numer telefonu. Do ciebie nie dociera, ze tego typu tam nie ma ? Nie znamy pana telefonu i co pan nam zrobi :-) Moze trafi na jakiegos kumatego konsultanta, wysle ustawienia od innego modelu i zadzialaja. A jak nie, to parametry sa tam gdzies opisane, mozna recznie poustawiac. J. |
|
Data: 2018-02-27 12:02:43 | |
Autor: Misiek | |
Samsung GTS5611 MMS - T-Mobile | |
Dnia Tue, 27 Feb 2018 11:51:41 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał:
Otóż to. Pzdr. -- - Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus |
|