Samsung Galaxy A5 - roz闚ca po drugiej stronie s造szy echo

Data: 2015-10-20 23:23:38
Autor: orzelg
Samsung Galaxy A5 - roz闚ca po drugiej stronie s造szy echo
Witam
Mam od tygodnia telefon Samsung Galaxy A5 i opr鏂z mnie 3 osoby w firmie
Wszyscy mamy problem polegaj帷y na tym 瞠 nasz rozm闚ca s造szy siebie. Tworzy si takie dziwne echo
Pr鏏owa貫m: przywr鏂i ustawienia fabryczne, wy陰czy redukcj szumu, w豉cza i wy陰cza LTE, wywali貫m TalkBack - nic to nie zmienia. Telefon w Orange

Infolinia Samsung pierwszy raz s造szy o problemie i odsy豉 na serwis
Ma kto takie problemy? Nie chce mi si oddawa na serwis a b璠zie jaka kwestia ustawie do zrobienia

Data: 2015-10-21 11:10:43
Autor: J.F.
Samsung Galaxy A5 - roz闚ca po drugiej stronie s造szy echo
U篡tkownik  napisa w wiadomo軼i grup dyskusyjnych:75b7c967-8155-4b10-b51a-c52e57813e02@googlegroups.com...
[...]

A5 nie znam, ale ... scisz glosnosc, albo odsun telefon od ucha i posluchaj.
Samsungi mialy jakos tak, ze jak glosnosc przekracza polowe, to wlacza sie dodatkowy glosnik z tylu.
W uchu nie jest jakos glosniej, inni zaczynaja slyszec co do ciebie mowia, mozliwe, ze mikrofon to tez lapie.

J.

Data: 2015-10-21 11:15:46
Autor: ALEX Alpha MR
Samsung Galaxy A5 - roz籀wca po drugiej stronie syszy echo
W dniu 21.10.2015 o 8:23, orzelg@gmail.com pisze:
Witam
Mam od tygodnia telefon Samsung Galaxy A5 i opr籀cz mnie 3 osoby w firmie
Wszyscy mamy problem polegajcy na tym 髒e nasz rozm籀wca syszy siebie. Tworzy si takie dziwne echo
Pr籀bowaem: przywr籀ci ustawienia fabryczne, wyczy redukcj szumu, wacza i wycza LTE, wywaliem TalkBack - nic to nie zmienia.
Telefon w Orange

Te髒 tak mam w nju. Samsung S4 mini. Pytanie czy to wina Samsunga czy Orange.

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusim Cesarska Marynarka Japoska zatopia nie tylko flot rosyjsk, zatopia co o wiele wicej: mit o wy髒szoci biaej rasy :-D

Data: 2015-10-21 12:43:28
Autor: UgaBungaTakaTikiFantasticBombastic
roz籀wca po drugiej stronie syszy echo
orzelg Wrote in message:
Mam od tygodnia telefon takie dziwne echo
Pr籀bowaem
Infolinia
Ma kto takie problemy?

3/4 swiata nie ma tych problemow
wystarczy ze zadzwonie do neoprl
niemal co drugie zestawienie lacza
smieci echem gurgotem golebim i
innymi dziwadlami i to niezaleznie
od uzywanego wydzwaniadla

zapytaj tych z nsa...

--
"kto w demokracji nie jest czujny,  obudzi sie w dyktaturze" goethe

"gdy bezprawie staje sie prawem,
 opor staje sie obowiazkiem" brecht

Data: 2015-10-21 15:58:23
Autor: Marek
On Tue, 20 Oct 2015 23:23:38 -0700 (PDT), orzelg@gmail.com wrote:
Wszyscy mamy problem polegajcy na tym 髒e nasz rozm籀wca syszy sieb
ie. Tworzy si takie dziwne echo

Nie trzyma tel. caa doni  tylko palcami, ewentualnie stara si nie obojmowa go ca doni.
Do powoduje swoiste pudo, przez co d驕wik z gonika atwej trafia z powrotem do mikrofonu i dzwonicy syszy siebie.

--
Marek

Data: 2015-10-21 12:21:43
Autor: orzelg
Samsung Galaxy A5 - roz闚ca po drugiej stronie s造szy echo
W dniu 鈔oda, 21 pa寮ziernika 2015 15:58:29 UTC+2 u篡tkownik Marek napisa:
On Tue, 20 Oct 2015 23:23:38 -0700 (PDT),  wrote:
> Wszyscy mamy problem polegaj帷y na tym 瞠 nasz rozm闚ca s造szy sieb
> ie. Tworzy si takie dziwne echo

Nie trzyma tel. ca豉 d這ni  tylko palcami, ewentualnie stara si nie obojmowa go ca陰 d這ni.
D這 powoduje swoiste pud這, przez co d德i瘯 z g這郾ika 豉twej trafia z powrotem do mikrofonu i dzwoni帷y s造szy siebie.

-- Marek

Bez jaj
Telefon za tysi帷a i ja mam wiedzie jak go trzyma?

Data: 2015-10-21 19:15:32
Autor: Pszemol
<orzelg@gmail.com> wrote in message news:34874367-c3f4-4010-bba0-f2443e915b5dgooglegroups.com...
Bez jaj
Telefon za tysi帷a i ja mam wiedzie jak go trzyma?

Nie s逝chaj bzdur jakie Ci tu serwuj niekt鏎zy...

Data: 2015-10-21 23:58:29
Autor: Marek
Samsung Galaxy A5 - roz籀wca po drugiej stronie syszy echo
On Wed, 21 Oct 2015 12:21:43 -0700 (PDT), orzelg@gmail.com wrote:
Telefon za tysica i ja mam wiedzie jak go trzyma?

Praw fizyki nie przeskoczysz nawet tel. za 5 tys.

--
Marek

Data: 2015-10-21 16:37:20
Autor: atm
On 2015-10-21 15:58, Marek wrote:
[...]

Powiadasz, ze zle trzyma? No to Pszemol bedzie mial uzywanie ;]

Data: 2015-10-21 23:57:22
Autor: Marek
On Wed, 21 Oct 2015 16:37:20 +0200, atm <_@vp.pl> wrote:
Powiadasz, ze zle trzyma? No to Pszemol bedzie mial uzywanie ;]

W sgs2 mam to samo, ten efekt te髒 wystpi jak tel. trzyma si  na tzw. gosposie (midzy policzkiem a ramieniem).

Marek

Data: 2015-10-21 19:14:15
Autor: Pszemol
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.3047913808760005279news.neostrada.pl...
[...]

Ha, ha, ha PRZE JAJA :-)

Data: 2015-10-22 07:55:30
Autor: P.B.
Samsung Galaxy A5 - roz闚ca po drugiej stronie s造szy echo
Dnia Wed, 21 Oct 2015 19:14:15 -0500, Pszemol napisa(a):

[...]

Teraz Apple pozwie Samsunga o naruszenie praw patentowych:
http://pclab.pl/news45033.html

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-11-08 12:14:52
Autor: orzelg
Samsung Galaxy A5 - roz闚ca po drugiej stronie s造szy echo
W dniu 鈔oda, 21 pa寮ziernika 2015 08:23:40 UTC+2 u篡tkownik orz...@gmail.com napisa:
[...]

No wi璚 odda貫m telefon na serwis
Jednak uda這 si pozby echa, wi璚 wszystkie dziwne teorie si nie sprawdzi造

Co zrobi serwis dok豉dnie to nie wiem, telefon firmowy i nie mam dost瘼u do informacji co si tam dzia這. Wa積e 瞠 usterka naprawiona.
Tym co maj taki problem polecam oddanie na serwis a nie m璚zenie si z echem

Pozdrawiam

Data: 2016-05-08 12:53:47
Autor: jacek.wicek.kol
[...]

jedyny sprawdzony spos鏏, bez oddawania do serwisu, to:

1. zgra swoje dane (zdj璚ia, muze, kontakty, itp. itd.) za pomoc prostej aplikacji Samsunga Smart Switch - http://www.samsung.com/pl/support/smartswitch/

2. Przywrocic ustawienia fabryczne swojego telefonu

3. Po resecie telefonu - sprawdzi czy nie ma echa (UWAGA - nic nie instalowa, nic nie aktualizowa) najlepiej wylaczyc Wi-Fi i dane kom鏎kowe, tak aby telefon nie polaczyl si z i-netem

4. Je郵i nie ma echa, to przywrocic z kopii swoje dane wybieraj帷 tylko to co niezb璠ne (kontakty, rejestr sms闚 i polaczen, ustawienia maila, zdj璚ia, filmy)

5. wszystko - mo積a sobie teraz aktualizowa swojego andka i wgrywa soft, kt鏎y sobie chcemy - ale pami皻aj, ze echo w telefonie to nie sprawa etui, operatora itp. pierd馧.

5. Problemem jest soft, kt鏎y wgrywasz a kt鏎y przestawia ustawienia na tyle skutecznie ze ingeruje w g這s, wiec nie instaluj wszystkiego co popadnie z neta, bo nie ka盥y soft jest testowany, na okoliczno嗆 echa w telefonie.

6. Natomiast je郵i mimo tego dalej masz echo to oddaj telefon do serwisu, bo to ju jest uszkodzenie mechaniczne.

Samsung Galaxy A5 - roz闚ca po drugiej stronie s造szy echo