Samsung Galaxy A5 - rozówca po drugiej stronie s³yszy echo

Data: 2015-10-21 11:10:43
Autor: J.F.
Samsung Galaxy A5 - rozówca po drugiej stronie s³yszy echo
U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:75b7c967-8155-4b10-b51a-c52e57813e02@googlegroups.com...
Mam od tygodnia telefon Samsung Galaxy A5 i oprócz mnie 3 osoby w firmie
Wszyscy mamy problem polegaj±cy na tym ¿e nasz rozmówca s³yszy siebie. Tworzy siê takie dziwne echo
Próbowa³em: przywróciæ ustawienia fabryczne, wy³±czyæ redukcjê szumu, w³aczaæ i wy³±czaæ LTE, wywali³em TalkBack - nic to nie zmienia.
Telefon w Orange
Infolinia Samsung pierwszy raz s³yszy o problemie i odsy³a na serwis
Ma kto¶ takie problemy? Nie chce mi siê oddawaæ na serwis a bêdzie jaka¶ kwestia ustawieñ do zrobienia

A5 nie znam, ale ... scisz glosnosc, albo odsun telefon od ucha i posluchaj.
Samsungi mialy jakos tak, ze jak glosnosc przekracza polowe, to wlacza sie dodatkowy glosnik z tylu.
W uchu nie jest jakos glosniej, inni zaczynaja slyszec co do ciebie mowia, mozliwe, ze mikrofon to tez lapie.

J.

Samsung Galaxy A5 - rozówca po drugiej stronie s³yszy echo