Samsung Galaxy A5 - rozówca po drugiej stronie słyszy echo

Data: 2016-05-08 12:53:47
Autor: jacek.wicek.kol
Samsung Galaxy A5 - rozówca po drugiej stronie słyszy echo
W dniu środa, 21 października 2015 08:23:40 UTC+2 użytkownik orz...@gmail.com napisał:
Witam
Mam od tygodnia telefon Samsung Galaxy A5 i oprócz mnie 3 osoby w firmie
Wszyscy mamy problem polegający na tym że nasz rozmówca słyszy siebie. Tworzy się takie dziwne echo
Próbowałem: przywrócić ustawienia fabryczne, wyłączyć redukcję szumu, właczać i wyłączać LTE, wywaliłem TalkBack - nic to nie zmienia. Telefon w Orange

Infolinia Samsung pierwszy raz słyszy o problemie i odsyła na serwis
Ma ktoś takie problemy? Nie chce mi się oddawać na serwis a będzie jakaś kwestia ustawień do zrobienia

jedyny sprawdzony sposób, bez oddawania do serwisu, to:

1. zgrać swoje dane (zdjęcia, muze, kontakty, itp. itd.) za pomocą prostej aplikacji Samsunga Smart Switch - http://www.samsung.com/pl/support/smartswitch/

2. Przywrocic ustawienia fabryczne swojego telefonu

3. Po resecie telefonu - sprawdzić czy nie ma echa (UWAGA - nic nie instalować, nic nie aktualizować) najlepiej wylaczyc Wi-Fi i dane komórkowe, tak aby telefon nie polaczyl się z i-netem

4. Jeśli nie ma echa, to przywrocic z kopii swoje dane wybierając tylko to co niezbędne (kontakty, rejestr smsów i polaczen, ustawienia maila, zdjęcia, filmy)

5. wszystko - można sobie teraz aktualizować swojego andka i wgrywać soft, który sobie chcemy - ale pamiętaj, ze echo w telefonie to nie sprawa etui, operatora itp. pierdół.

5. Problemem jest soft, który wgrywasz a który przestawia ustawienia na tyle skutecznie ze ingeruje w głos, wiec nie instaluj wszystkiego co popadnie z neta, bo nie każdy soft jest testowany, na okoliczność echa w telefonie.

6. Natomiast jeśli mimo tego dalej masz echo to oddaj telefon do serwisu, bo to już jest uszkodzenie mechaniczne.

Samsung Galaxy A5 - rozówca po drugiej stronie słyszy echo