Samsung Galaxy S Advance vs Samsung Galaxy S III mini vs Sony Xperia J

Data: 2013-05-28 18:58:36
Autor: Kenny
Samsung Galaxy S Advance vs Samsung Galaxy S III mini vs Sony Xperia J
Witam,

Czy ktoś mógłby mi podać ich wady? Mam te telefony do wyboru przy przedłużeniu umowy i chciałbym wybrać ten, z którego będę najmniej niezadowolony.

Z góry dziękuję,
Kenny

Data: 2013-05-28 20:46:57
Autor: $heikh el $hah
Samsung Galaxy S Advance vs Samsung Galaxy S III mini vs Sony Xperia J
W dniu 2013-05-28 18:58, Kenny pisze:
Z góry dziękuję

Proszę:
http://www.telepolis.pl/porownanie,4,7,0.html?ids=2277,2251,0,0

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-05-29 06:01:28
Autor: Kenny
Samsung Galaxy S Advance vs Samsung Galaxy S III mini vs Sony Xperia J
Z góry dziękuję

Proszę:
http://www.telepolis.pl/porownanie,4,7,0.html?ids=2277,2251,0,0

Dzięki, ale bardziej zależałoby mi na wypowiedzi osób, które używały tych telefonów.

Kenny

Data: 2013-05-29 06:13:46
Autor: $heikh el $hah
Samsung Galaxy S Advance vs Samsung Galaxy S III mini vs Sony Xperia J
W dniu 2013-05-29 06:01, Kenny pisze:
Z g�ry dzi�kuj�

Proszďż˝:
http://www.telepolis.pl/porownanie,4,7,0.html?ids=2277,2251,0,0

Dzi�ki, ale bardziej zale�a�oby mi na wypowiedzi os�b, kt�re u�ywa�y tych
telefon�w.

Obu? Mało prawdopodobne, że taką znajdziesz.
Zresztą tam widać wszystko czarno na białym.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-05-29 19:56:30
Autor: Kenny
[...]

Może wyraziłem się niezbyt jasno. Nie szukam osoby, która kupiła wszystkie 3 telefony, ale takiej która używała któregoś z nich i powie mi co jej się w nim nie podoba np. głośnik trzeszczy, GPS ma problem ze złapaniem satelitów itp.

Kenny

Data: 2013-05-30 14:08:08
Autor: Nika
Samsung Galaxy S Advance vs Samsung Galaxy S III mini vs Sony Xperia J
To ja powiem, co mi się nie podoba w Samsungu Advance - nie ma żadnej dziurki na smyczkę i trzeba go nosić po kieszeniach, co bywa problematyczne, jeżeli chcemy go używać jako odtwarzacza mp3/radia, a jesteśmy w stroju cokolwiek elegantszym. Poza tym czasem łatwo odblokować ekran - właśnie wróciłam z biegania i na ekranie startowym się porobiła kaszana.

- -

Nika

Data: 2013-05-30 14:11:41
Autor: Nika
Samsung Galaxy S Advance vs Samsung Galaxy S III mini vs Sony Xperia J
I jeszcze mi się przypomniało - nie wiem, czy wszystkie odtwarzacze mp3 w telefonach tak mają, ale Advance nie zapamiętuje ostatnio odtwarzanego utworu, nie mówiąc o momencie zatrzymania. Przy moim stylu słuchania muzyki - setka podcastów, które słucham po kolei - to trochę utrudnia współpracę.

- -

NIka

Data: 2013-05-30 15:18:03
Autor: JoteR

Użytkwnik "Nika" napisała:

[...]

Ale to przecież aparat na Androidzie jest, więc zmiana odtwarzacza powinna być dość prosta?

JoteR

Data: 2013-05-30 17:26:18
Autor: Nika
W dniu 2013-05-30 15:18, JoteR pisze:

Użytkwnik "Nika" napisała:

[...]

Myślałam, ze wszystkie tak mają :-( Ale potestuję inne, chyba że możesz jakiś polecić?

- -

Nika

Data: 2013-05-30 19:12:48
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 30 May 2013 17:26:18 +0200, Nika wrote:

> Ale to przecież aparat na Androidzie jest, więc zmiana odtwarzacza
> powinna być dość prosta?

 Myślałam, ze wszystkie tak mają :-( Ale potestuję inne, chyba że
 możesz jakiś polecić?

Jak te podcasty moga się brac z RSSów, to BeyondPod sobie potestuj.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-05-31 13:46:17
Autor: Kenny
[...]

O, właśnie takich informacji szukałem. Dziękuję bardzo.

Kenny

Data: 2013-06-03 10:03:59
Autor: Chris
Samsung Galaxy S Advance vs Samsung Galaxy S III mini vs Sony Xperia J
Nika nabazgrał(a):

[...]

A wiesz co to jest android i open system ?? jak ci nie pasuje player to idziesz i instalujesz taki co ci będzie odpowiadał a takich są setki ...

Samsung Galaxy S Advance vs Samsung Galaxy S III mini vs Sony Xperia J