Samsung Galaxy S - Dane w roamingu

Data: 2011-07-21 12:20:52
Autor: Kenjiro
Samsung Galaxy S - Dane w roamingu
Witam

Będę niedługo za granicą, a nie chcę, żeby mój Galaxy S pobierał/wysyłał dane internetowe w tle, co wiązałoby się z opłatami roamingowymi. Jaką opcję powinienem włączyć/wyłączyć, aby nie działało połączenie WAP/GPRS w tle?

Dziękuję

Data: 2011-07-21 14:00:30
Autor: Maciej Muran
Samsung Galaxy S - Dane w roamingu
Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał
[...]

Żartujesz, prawda?

--
M.

Data: 2011-07-21 15:18:35
Autor: G Nowak
[...]

Standardowo masz Data roaming wylaczone.

--
Pozdr

Data: 2011-07-26 12:09:42
Autor: Maseł
[...]