Samsung Galaxy S III - nowy gadżet w naszej rodzinie

Data: 2013-02-16 11:09:21
Autor: Pszemol
Samsung Galaxy S III - nowy gadżet w naszej rodzinie
Oprócz dwu iPhone5/64GB kupiliœmy jeszcze białe Galaxy S III, całkiem
ładny ;-) Mam takie pytanie: Jaki najnowszy os jest dostępny na ten telefon?
Telefon dostaliœmy z zainstalowanym starym Andkiem 4.1.1 niestety :-(
Czy 4.2.2 jest na niego? Bo jest już dostępny dla mojego Nexusa 7...

Data: 2013-02-16 18:11:43
Autor: J.F.
Samsung Galaxy S III - nowy gadżet w naszej rodzinie
Dnia Sat, 16 Feb 2013 11:09:21 -0600, Pszemol napisał(a):
Oprócz dwu iPhone5/64GB kupiliśmy jeszcze białe Galaxy S III, całkiem
ładny ;-)

Czyzbys byl z iPada niezadowolony ? :-)

J.

Data: 2013-02-16 11:18:26
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:rvjbuu8zhz3n.oitjl7e9rrj3$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 16 Feb 2013 11:09:21 -0600, Pszemol napisał(a):
Oprócz dwu iPhone5/64GB kupiliśmy jeszcze białe Galaxy S III,
całkiem ładny ;-)

Czyzbys byl z iPada niezadowolony ? :-)

Jakiego iPada? Chyba Ci się grupowicze pomylili...
Mam kilka iPodów w domu, ale ani jednego iPada.

Data: 2013-02-16 19:35:02
Autor: J.F.
Dnia Sat, 16 Feb 2013 11:18:26 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

No wlasnie ... chciales tableta, to czemu kupiles szajsunga a nie iPada ?
:-)

J.

Data: 2013-02-16 12:53:21
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:xk4ab0opq72l$.8qhxqf96l4sj$.dlg40tude.net...
[...]

Ja już mam tableta, ale Nexusa 7.
I to nie jest Samsung tylko Asus/Google.

I w ogóle wątek nie jest o tym urządzeniu tylko o telefonie
Samsunga S III.

Coś Ci się mocno po-ten-tegowało... ? :-)

Data: 2013-02-18 00:01:37
Autor: J.F.
Dnia Sat, 16 Feb 2013 12:53:21 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

A widac tak.

Tym niemniej meritum pytania pozostalo - produkty apple przestaly ci sie
podobac, ze kupujesz inne ? ;-)

J.

Data: 2013-02-17 17:15:40
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1cl2l1ld2uko2$.3p3fc647tlyv$.dlg40tude.net...
[...]

Mówisz o Samsungu? Chyba wciąż czegoś nie doczytałeś... :-)
Sądzisz że dwa nowe iPhone5 i Samsung Galaxy SIII to
wszystkie 3 telefony dla siebie kupiłem? Myślisz że chory jestem?
:-) Czy może rozsądniej byłoby założyć że moja rodzina
składa się z trzech osób i akurat każdy dostał nowy telefon?

A co do tableta to dostałem w prezencie tableta Kindle Fire HD
którego "po kosztach" wymieniłem na Nexusa 7. Nigdy nie byłem
na kupnie tabliczki, więc nie chciałem wydawać kasy - kupiłem
więc to, co było w zakresie cenowym prezentu: iPad kosztuje
dużo, dużo więcej i już mam iOS, teraz chciałem poznać Andka.

Produkty Apple nadal lubię i bardzo mi się podobają - nie znaczy
to że jestem wyznawcą applowskiej religii, więc jeśli kryteria
wyboru są nieco inne niż "kupię co mi się podoba" to mogę wybrać
coś innego.

Data: 2013-02-16 19:40:47
Autor: the_foe
W dniu 2013-02-16 18:09, Pszemol pisze:
[...]

nie wiem jak na Galaxy, ale N7 z 4.2.x sie nie lubia.

--
the_foe

Data: 2013-02-16 12:55:23
Autor: Pszemol
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote in message news:kfojrc$721$1news.dialog.net.pl...
[...]

W jakim sensie Nexus 7 nie lubi się z 4.2.2? Bo 4.2.1 już miałem i było OK.
Dziœ zainstalowałem 4.2.2 i też jest wszystko OK... Więc o czym piszesz?

Data: 2013-02-16 20:09:58
Autor: the_foe
W dniu 2013-02-16 19:55, Pszemol pisze:
[...]

jak nigdy nie miales 4.1.x to pewnie nie zauwazyles róznicy,  ale...
http://forum.android.com.pl/f599/zauwaa-one-bugi-po-aktualizacji-do-androida-4-2-temat-zbiorczy-233866/
(lub) http://tinyurl.com/btlp8tx

--
the_foe

Data: 2013-02-16 13:21:16
Autor: Pszemol
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote in message news:kfoli3$7rb$1news.dialog.net.pl...
[...]

Moj ze sklepu przyszedl z 4.1 i sam sie zaktualizowal do 4.2
Wiec testowalem od poczštku na 4.2

http://forum.android.com.pl/f599/zauwaa-one-bugi-po-aktualizacji-do-androida-4-2-temat-zbiorczy-233866/
(lub) http://tinyurl.com/btlp8tx

No dobrze, ale czy to powód aby napisać że się nie lubiš?
Poza tym - bugi z wersji 4.2.0 i 4.2.1 mogły zostać poprawione
w upgrade dostępnym dziœ 4.2.2 :-)

Data: 2013-02-16 22:45:32
Autor: K
W dniu 16-02-2013 18:09, Pszemol pisze:
[...]

"my" tzn kto? ty i twoj chlopak?

Data: 2013-02-16 23:18:37
Autor: Ianus
Samsung Galaxy S III - nowy gadżet w naszej rodzinie
A twój chłopak wie, że piszesz na grupie?

JS

Użytkownik "K"  napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:kfoumt$6q1$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

Data: 2013-02-16 22:47:23
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 16 Feb 2013 23:18:37 +0100, Ianus napisał(a):

A twój chłopak wie, że piszesz na grupie?

1. tniemy cytaty
2. odpowiadamy POD nimi
3. na randkę możecie się umówić na priv, reszty wasze ukryte preferencje
seksualne nie interesują

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-02-17 12:05:41
Autor: K
W dniu 16-02-2013 23:18, Ianus pisze:
A twój chłopak wie, że piszesz na grupie?

JS

udez w stol... a pupa cie nie boli?

Data: 2013-02-18 11:21:09
Autor: Chris
Samsung Galaxy S III - nowy gadżet w naszej rodzinie
Pszemol nabazgrał(a):

ładny ;-) Mam takie pytanie: Jaki najnowszy os jest dostępny na ten
telefon? Telefon dostaliœmy z zainstalowanym starym Andkiem 4.1.1

Oficjalny 4.1.2 i taki powinien ci się zaktualizować. 4.2.x ma być chyba w marcu.

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdŸ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdŸ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkowš.

Data: 2013-02-18 07:17:06
Autor: Pszemol
Samsung Galaxy S III - nowy gadżet w naszej rodzinie
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:kfsvam$5ch$1node2.news.atman.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Wreszcie ktoœ odpisał na temat - dzięki bardzo!

Samsung Galaxy S III - nowy gadżet w naszej rodzinie