Samsung Galaxy S III - nowy gadżet w naszej rodzinie

Data: 2013-02-18 11:21:09
Autor: Chris
Samsung Galaxy S III - nowy gadżet w naszej rodzinie
Pszemol nabazgrał(a):

ładny ;-) Mam takie pytanie: Jaki najnowszy os jest dostępny na ten
telefon? Telefon dostaliśmy z zainstalowanym starym Andkiem 4.1.1

Oficjalny 4.1.2 i taki powinien ci się zaktualizować. 4.2.x ma być chyba w marcu.

Data: 2013-02-18 07:17:06
Autor: Pszemol
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:kfsvam$5ch$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wreszcie ktoś odpisał na temat - dzięki bardzo!

Samsung Galaxy S III - nowy gadżet w naszej rodzinie