Samsung Galaxy S IV a Sony Xperia Z

Data: 2014-04-17 20:31:06
Autor: Borneq
Samsung Galaxy S IV a Sony Xperia Z
jak wygląda porównanie? Kupiłem Galaxy, a może lepiej było Xperia Z czy nawet Z ultra? Przyzwyczaiłem się trochę do menu Xperii E.

Data: 2014-04-17 20:44:36
Autor: atm
On 2014-04-17 20:31, Borneq wrote:
jak wygląda porównanie? Kupiłem Galaxy, a może lepiej było Xperia Z czy
nawet Z ultra? Przyzwyczaiłem się trochę do menu Xperii E.

Poszukaj w sieci zestawienia tych modeli i porownania ekranow.
Na YT powinno cos byc.

Data: 2014-04-17 20:57:23
Autor: Borneq
W dniu 2014-04-17 20:44, atm pisze:
On 2014-04-17 20:31, Borneq wrote:
[...]

Wydaje mi się że ekran Galaxy ma naprawdę dobry, patrzy się na niego nie jak na ekran urządzenia ale jak na papierowe zdjęcie.
Tylko jedna wada - zbyt często się włącza tryb ciemniejszego ekranu, jak przejść na ten jaśniejszy?

Data: 2014-04-17 21:13:07
Autor: atm
On 2014-04-17 20:31, Borneq wrote:
[...]

Mozesz przelaczyc na reczne sterowanie lub uzyc alternatywnej aplikacji do automatycznego sterowania podswietleniem
(jakis czas ja testowalem ale jak dla mnie jest przekombinowana):
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vito.lux

Druga wada Z-etki jest problem zwiazany z odklejaniem sie tylnego panelu. Co oczywiscie konczy sie rozszczelnieniem.
W nowszych telefonach juz chyba zmienili klej.

Data: 2014-04-17 21:54:33
Autor: Borneq
W dniu 2014-04-17 21:13, atm pisze:
[...]

Znalazłem już sterowanie podświetlaniem, auto za bardzo przyciemnia.
Problem jest z brakiem polskiego menu - znalazłem programy MoreLocale2 i Locale & Language+, które jednak nie mogą normalnie instalować tylko chcą albo rootować (co to znaczy, jak to się robi?) albo podłączyć do komputera i użyć jakiegoś ADB Shella

Data: 2014-04-17 22:00:45
Autor: atm
On 2014-04-17 21:54, Borneq wrote:
[...]

Masz na mysli jezyk calego systemu? Mozna to zmienic w ustawieniach.

Data: 2014-04-17 22:02:54
Autor: Borneq
W dniu 2014-04-17 22:00, atm pisze:
Masz na mysli jezyk calego systemu? Mozna to zmienic w ustawieniach.

oprócz angielskiego są takie jak koreański (chyba), tajski, filipiński i tym podobne, a polskiego nie ma i trzeba doinstalować.

Data: 2014-04-17 23:12:44
Autor: atm
On 2014-04-17 22:02, Borneq wrote:
[...]

Zatem telefon zapewne pochodzi z zupelnie innego regionu...
Chyba cala Europa ma w pakiecie rowniez j. polski.

Data: 2014-04-17 23:07:18
Autor: Waldek Godel
Samsung Galaxy S IV a Sony Xperia Z
Dnia Thu, 17 Apr 2014 23:12:44 +0200, atm napisa³(a):

Zatem telefon zapewne pochodzi z zupelnie innego regionu...
Chyba cala Europa ma w pakiecie rowniez j. polski.

Ju¿ dawno nie. Jêzyki potrafi± byæ kompletnie z czapy: angielski, wêgierski, fiñski (z pamiêci, niekoniecznie poprawnie, chodzi o pokazanie bezsensu zestawu) --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.
Zapytaj, czy móg³by tego nie robiæ.

Data: 2014-04-17 23:53:07
Autor: Borneq
W dniu 2014-04-17 23:12, atm pisze:
Zatem telefon zapewne pochodzi z zupelnie innego regionu...
Chyba cala Europa ma w pakiecie rowniez j. polski.

Udało się za pomocą programu na telefon Locale&Language+ i programu na peceta android-adb-tool, sposób opisany w
http://blog.sightidea.com/?p=44
Zadziałało błyskawicznie, czyli menu mogło byc już w telefonie, tylko nie można było normalnie ustawić, ewentualnie program Locale&Language+ ściągnął je wcześniej tylko nie miał uprawnień i jak dostał uprawnienia to od razu zadziałało.

Data: 2014-04-17 21:30:09
Autor: Hinek
Samsung Galaxy S IV a Sony Xperia Z
Użytkownik "Borneq"

jak wygląda porównanie? Kupiłem Galaxy, a może lepiej było Xperia Z czy nawet Z ultra?

Z ultra jako telefon to jakieÅ› nieporozumienie. I nie chodzi o wymiary :)
Strasznie trudno jest rozmawiać z powodu opóźnienia. Nie jest to
opóźnienie 0,5s jakie zawsze występuje i nie przeszkadza w rozmowie.
Opóźnienie jest rzędu 4 sekund i rozmowa staje się upierdliwa.
WyglÄ…da tak jak rozmowa z reporterem w telewizji. KtoÅ› zada pytanie i
zapada cisza....W końcu on zaczyna odpowiadać, ale pytający już się
zniecierpliwił i zaczyna od początku...Paranoja :/
Z ultra ma poza tym jakiś feler z dźwiękiem - z jakiegoś powodu
rozmówca czasami jest słyszany tak jakby wziął właśnie działkę albo
byÅ‚ z lekka  nawalony. To wszystko piszÄ™ na podstawie wÅ‚asnych
doÅ›wiadczeÅ„ z Z- UltrÄ…  w Playu.

--
Hinek

Samsung Galaxy S IV a Sony Xperia Z