Samsung Galaxy S i aktualizacja do 2.2

Data: 2011-03-03 21:50:30
Autor: motorola defy
Samsung Galaxy S i aktualizacja do 2.2
Witam,
Dzisiaj dotarl SGS brandowany przez Play. Zainstalowalem Kiesa 2
i na dziendobry otrzymalem informacje, ze nie ma aktualizacja dla mojego telefonu pomimo ze ma obecnie 2.1.
Jestem teraz w trakcie przeszukiwania sieci aby naklonic Kiesa do instalacji Froyo bez koniecznosci glebszej ingerencji, ktora moze sie zakonczyc utrata gwarancji, jesli w serwisie kiedys przy okazji pogrzebaliby glebiej. Znalazlem sporo postow na temat odina, kies patchera, obawiam sie jednak o gwarancje po takich modyfikacjach.
Czy ktos z Was znalazl sensowne rozwiazanie?
Pozdrawiam.....Rafal

Samsung Galaxy S i aktualizacja do 2.2