Samsung Galaxy S i wersja Androida

Data: 2011-01-26 11:28:33
Autor: Kenjiro
Samsung Galaxy S i wersja Androida
Witam

Na dniach dostanÄ™ w prezencie Samsunga Galaxy S.
To będzie mój pierwszy smartfon z Androidem, do tej pory tylko Win Mobile miałem.
Z tego co czytam, urządzenie jest dostarczane z wersją 2.1, a jest już 2.3, tak? Czy zatem zanim zacznę bawić się w jego konfigurowanie, powinienem wybrać się do jakiegoś serwisu GSM, żeby mi wgrano nową wersję?

Dzięki i pozdrawiam!

Data: 2011-01-26 12:14:59
Autor: Bartosz Chojnacki
Samsung Galaxy S i wersja Androida
> powinienem wybrać się do jakiegoś serwisu GSM, żeby mi wgrano nową wersję?

Sam wgraj jpy 2.2.1 z KIESa na plycie CD (+hack na product code na XEU).

--
Pozdrawiam,
Bartek Chojnacki

Data: 2011-01-26 13:00:39
Autor: Kenjiro
Samsung Galaxy S i wersja Androida

Sam wgraj jpy 2.2.1 z KIESa na plycie CD (+hack na product code na XEU).

No tak, ale skoro powyższe niewiele mi mówi, to lepiej się nie będę sam za to brał. Czyli wracając do kwestii serwisowej, warto to zrobić, tak? I właśnie na wersję 2.3?

Data: 2011-01-26 14:58:23
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Kenjiro wrote:

[...]

odpowiedziano Tobie wcześniej, na 2.2.1 (które daje spore
"zyski" w porównaniu do 2.1 a nawet 2.2), gdyż 2.3 dla tego
telefonu (jeszcze) nie ma.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-01-26 15:28:46
Autor: Bartosz Chojnacki
Samsung Galaxy S i wersja Androida
> No tak, ale skoro powyższe niewiele mi mówi, to lepiej się nie będę sam
za to brał. Czyli wracając do kwestii serwisowej, warto to zrobić, tak? I właśnie na wersję 2.3?

Nie jest to trudne, Program do aktualizacji daje Ci sam samsung. Tyle ze wersja 2.2.1 (ostatnia jaka wyszla dla tego telefonu, nie jest jeszcze dostępdna dla polskich brandów. Dlatego musisz oszukac program samsunga innym programem: "Kies Registery Patcher" wybierając product code na XEU.". Aktualizacja jest prosta, praktycznie klikamy w KIESsie aktualizuj, następnie kilka razy "dalej" i po sprawie.

Moim zdaniem nie warto iść do serwisu po coś co zrobisz w domu w około 20minut, z czego najwiecej czasu zajmie Ci pobranie z sieci programu..

Data: 2011-01-26 18:44:10
Autor: animka
W dniu 2011-01-26 15:28, Bartosz Chojnacki pisze:
[...]

innym programem: "Kies Registery Patcher" wybierajÄ…c product code na XEU.".
[...]

Ja swój telefon w ten sposób aktualizowałam, ale miałam komunikat, że telefon ma już najnowszą wersję oprogramowania. Telefon jednak pojechał do serwisu (z innej przyczyny). Tam wymienili płytę główną i jest już zupełnie całkiem inna wersja oprogramowania, doszły 2 nowe alplikacje.

--
animka

Data: 2011-01-26 17:15:51
Autor: G Nowak
Samsung Galaxy S i wersja Androida
powinienem wybrać się do jakiegoś serwisu GSM, żeby mi wgrano nową
wersję? Dzięki i pozdrawiam!

Poszukaj na XDA DarkyROM, to jeden z lepszych do tej pory. Instalowanie oryginalnego oprogramowania na tym telefonie to strata czasu, jest powolne i niedopracowane.

--
Pozdr

Data: 2011-01-27 10:01:24
Autor: CozzY
W dniu 2011-01-26 18:15, G Nowak pisze:
[...]

Popieram! Najnowsza wersja to Darkyy's Gingerbread Express Edition 9.0. W porównaniu z oryginalnym softem (brandowany z Plusa) to prawdziwa bajka. Bez upgrade'u szybko poznasz znaczenie słowa "lagi" i będziesz się zastanawiał WTF?!? Poczytaj forum XDA (english) lub forum.android.com.pl. Może nie zrozumiesz wszystkiego od razu (Odin, CWM, Recovery itd) ale naprawdę da się to zrobić. I co najważniejsze - warto!

--
CozzY

Data: 2011-01-26 19:06:18
Autor: animka
W dniu 2011-01-26 11:28, Kenjiro pisze:
[...]

W telefonie powinieneś mieć opcję uaktualnienia oprogramowania. Klikasz/naciskasz i telefon Ci się aktualizuje.

--
animka

Data: 2011-01-27 17:23:35
Autor: Maciej Muran
Samsung Galaxy S i wersja Androida
Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał
Czy zatem zanim zacznę bawić się w jego konfigurowanie, powinienem wybrać się do jakiegoś serwisu GSM, żeby mi wgrano nową wersję?

Najpierw to siÄ™ zapoznaj z 2.1
Potem 2.2.1 poprzez KIES/registry patcher.
I okaże się, że 2.2.1 poza kilkoma drobiazgami niewiele się różni od 2.1 - przynajmniej ja nie zauważyłem tej _przepaści_ pod względem szybkości działania tak chętnie opisywanej przez forumowiczów z android.com.pl.
Ale zanim zaczniesz cokolwiek robić, wykonaj backup oryginalnej wersji systemu i sprawdź czy wiesz jak się nim w razie czego posłużyć.

M.

Data: 2011-01-28 14:37:34
Autor: Bartosz Chojnacki

Użytkownik "Maciej Muran" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:ihs669$e23$1news.onet.pl...
[...]

A robiłeś wipe / pełen reset telefonu po aktualizacji? Jesli nie to masz odpowiedz. Jesli JPY jest dalej za wolne, proponuje zapoznać się ze speeedmod kernelem, po wgraniu usprawnien i zmianie filesystemu na ext, problem lagow znika raz na zawsze, a wszystko to jest potwierdzone odpowiedimi wynikami w benchmarkach (ok 40% szybciej w stosunku do jpy na RFS).